Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2012-2014

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2012-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowych i betonowych oraz oznakowania dróg na terenie Gminy Miejskiej Świdnik w latach 2012-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników o nawierzchniach betonowych i asfaltowych oraz utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego. Pod pojęciem bieżące utrzymanie rozumie się wszelkie prace związane z wykonywaniem robót konserwacyjnych, porządkowych i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu oraz podejmowaniem innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego oraz mieszkańców, stanu technicznego, dróg ciągów pieszych oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu niezależnie od warunków klimatycznych i atmosferycznych do których zalicza się: 4.1 Prace związane z utrzymaniem jezdni ulicy -naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni betonem asfaltowym, asfaltem lanym, kruszywem otoczonym bitumem -wypełnianie ubytków w nawierzchni asfaltem lanym i betonem asfaltowym -wypełnienie pęknięć i szczelin bitumiczną masa zalewową -powierzchniowe utrwalanie nawierzchni kruszywem -naprawy cząstkowe nawierzchni brukowych, z kostki kamiennej, z płyt betonowych, z kostki brukowej, betonowych i innych -wypełnianie ubytków nawierzchni w okresie niesprzyjających warunków atmosferycznych masami mineralno bitumicznymi na zimno, mieszankami na gorąco z recyklera, kruszywem, destruktem z frezowania itp. -równanie nierówności nawierzchni przy użyciu frezarki -likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy ulic 4.2Prace związane z utrzymaniem nawierzchni chodników, ciągów pieszych i ścieżek rowerowych -naprawy cząstkowe nawierzchni z płyt betonowych, kostki brukowej -naprawy cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego lub betonu asfaltowego -likwidacja zapadnięć nawierzchni i podbudowy chodników 4.3 Prace związane z utrzymaniem elementów nawierzchni jezdni i chodników -naprawy krawężników -naprawy obrzeży -likwidacja barier architektonicznych 4.4 Prace związane z utrzymaniem pozostałych elementów -regulacja uzbrojenia naziemnego urządzeń podziemnych -naprawy schodów o nawierzchni z klinkieru, płyt betonowych, kostki brukowej lub betonu 4.5 Prace zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu -ułożenie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na fragmencie jezdni ulicy -ułożenie nowej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na fragmencie jezdni ulicy -ułożenie nowej nawierzchni z mieszanki SMA na fragmencie jezdni ulicy -rozebranie nawierzchni na fragmencie jezdni ulicy lub chodnika -ułożenie nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej na fragmencie chodnika -rozebranie nawierzchni jezdni i chodnika przed ułożeniem nowej nawierzchni -wykonanie przejścia wyniesionego lub progu zwalniającego -wykonanie nowego chodnika 4.6 Prace związane z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego -wykonywanie wszelkich prac związanych z wykonywaniem robot naprawczych, konserwacyjnych, montażowych i porządkowych -podejmowanie działań mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego elementów organizacji ruchu drogowego -bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń bezpieczeństwa ruchu, -bieżące utrzymanie i konserwację oznakowania pionowego, -bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania poziomego, -zabezpieczanie awarii w pasie drogowym - oznakowanie tymczasowe, -opracowywanie dokumentacji dotyczącej projektów tymczasowej organizacji ruchu w ramach zabezpieczenia prowadzonych przez siebie robót w pasie drogowym -analizowanie i przekazywanie uwag, lub innych rozwiązań w sporządzanych przez zamawiającego dokumentacjach dotyczących projektów stałej organizacji ruchu 4.7 Inne prace o charakterze robót zabezpieczających miejsca zagrażającego bezpieczeństwu ruchu, jak również zapobieganiu przyspieszonej degradacji ulic spowodowanej awariami urządzeń podziemnych i naziemnych, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem ponadnormatywnych obciążeń, dewastacji i innych -prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu -wykonywanie przeglądów technicznych stanu dróg. -udostępnianie samochodu dla potrzeb patrolowania ulic przez Zamawiającego w celu wspólnego objazdu dróg i kontroli wykonanych robót -prace o charakterze zabezpieczającym, wynikającym z dewastacji, kradzieży lub awarii elementów pasa drogowego i terenów gminnych a także związanych z koniecznością zapewnienia przejezdności dróg (np. usuwanie przeszkód) -prowadzenie magazynu materiałów odzyskowych i rozbiórkowych -prowadzenie stałej kontroli stanu technicznego ulic tj. nawierzchni jezdni i chodników poprzez wykonywanie przez Wykonawcę przeglądów oraz niezwłoczne zabezpieczanie miejsc stanowiących zagrożenie dla ruchu pojazdów lub ruchu pieszych (np. wyboje, przełomy, zapadnięcia, sfalowania, nierówności) -zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii - zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - (Załącznik nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r) -awaryjne wypełnianie wybojów (zapadnięć, nierówności) materiałem kamiennym, mieszankami mineralno-bitumicznymi (również stosowanymi w technologii na zimno) lub elementami betonowymi (płyty bet., kostka brukowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ w załączniku nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach