Przetargi.pl
Remont nawierzchni asfaltowej z wymianą krawężników na ul. Konopnickiej i remont nawierzchni asfaltowej na ul. Sienkiewicza

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni asfaltowej z wymianą krawężników na ul. Konopnickiej i remont nawierzchni asfaltowej na ul. Sienkiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na remoncie nawierzchni asfaltowej z wymianą krawężników na ul. Konopnickiej od km 0+021,80 do km 0+550,83 i remoncie nawierzchni asfaltowej na ul. Sienkiewicza - I etap. 2. Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Projektów Budownictwa Drogowego Piotr Kowal, ul. Koszarowa 8/29, 23-200 Kraśnik. 3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne, 2) wzmocnienie nawierzchni na ul. Konopnickiej poprzez położenie warstwy wyrównawczej i warstwy wiążącej grub. 6 cm z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej grub. 4 cm z mieszanki SMA, 3) wymianę nawierzchni wraz z podbudową na części ul. Konopnickiej poprzez rozbiórkę starej, korytowanie, położenie warstwy mrozoochronnej grub. 16 cm z mieszanki związanej cementem, podbudowy grub. 20 cm z kruszywa łamanego, podbudowy grub. 6 cm i warstwy wiążącej grub. 6cm z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej grub. 4 cm z mieszanki SMA, 4) wykonanie obustronnego ścieku z 3 rzędów kostki brukowej o głębokości 2 cm od początku wykonywania robót, tj. od km 0+021,80 do km 0+204,13, 5) przełożenie nawierzchni zjazdów i chodników na ul. Konopnickiej, 6) regulacja urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i telekomunikacyjnych do projektowanych rzędnych, 7) wzmocnienie nawierzchni na ul. Sienkiewicza poprzez położenie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej grub. 5 cm z betonu asfaltowego, 8) roboty wykończeniowe, m.in. wyrównanie terenu i obsianie trawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg pn. Remont nawierzchni asfaltowej z wymianą krawężników na ul. Konopnickiej i remont nawierzchni asfaltowej na ul. Sienkiewicza 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w zamkniętej kopercie oznaczonej: Wadium na przetarg pn. Remont nawierzchni asfaltowej z wymianą krawężników na ul. Konopnickiej i remont nawierzchni asfaltowej na ul. Sienkiewicza. Nie otwierać przed 24.04.2015 r. godz. 11:30. Kopertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj. 24.04.2015 r. godz. 11:00 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 24.04.2015 r. do godz. 1100 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) z treści każdego dokumentu wadialnego musi wynikać, że: 1) wadium jest składane w imieniu całego konsorcjum i dotyczy oferty, 2) każdy dokument wadialny musi zawierać nazwy wszystkich uczestników konsorcjum, 3) wadium zabezpiecza ofertę składaną przez konsorcjum, 4) poręczyciel lub gwarant odpowiada za okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach -kreślonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach