Przetargi.pl
"Remont muru fosy ul. Kromera w Braniewie".

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440102 , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440102, fax. 552432928
    REGON: 170747968
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont muru fosy ul. Kromera w Braniewie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Remont muru fosy ul. Kromera w Braniewie w ramach projektu „Nowe życie wieży bramnej zamku biskupiego w Braniewie”. Wykonanie konserwacji zachowawczej mającej na celu likwidację zniszczeń i zagrożeń budowlanych. Zapewnienie bezpieczeństwa budowli oraz zabezpieczenie obiektu przed dalszą dewastacją. Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy (Rysunki o których mowa w poszczególnych punktach znajdują się w załączniku nr 8 do SIWZ, tj. Projekcie Wykonawczym) : 1) ETAP Nr 1a. Rys. nr K1. Projektowana wymiana gruntu przy ścianie wzdłuż ulicy Kromera o szerokości 3,0 m. Zakres oznaczono na rzucie cyframi „I do VIII”. Rys. K2; K3 (oznaczenie kolor brązowy): a) odspojenie zwisających bloków (nawisy) ceglanych oraz luźnych kamieni, b) usunięcie wszystkich korzeni drzew powrastanych w mur, c) zabezpieczenie muru oporowego kamienno-ceglanego powyżej terenu, d) wykonanie daszków ochronnych, e) prowadzenie wykopów przy odkrywaniu fundamentów, f) czyszczenie lica muru fundamentowego, g) naprawienie siatki spoin, h) zdezynfekowanie preparatami biobójczymi przed uzupełnieniem ubytków, i) uzupełnienia lica muru rozbiórkowym kamieniem, j) gruntowanie powierzchni ścian, k) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, l) zakopanie wykopów. 2) ETAP Nr 1b. Rys. Nr K1. Projektowana wymiana wierzchniej warstwy gruntu oraz podwyższenie terenu z wyprofilowaniem na powierzchni „A do F”. Zakres oznaczono kolorem zielonym na rzucie poziomym RYS. K1: a) zasypanie wykopów gruntem sypkim z zagęszczeniem, b) rozplantowanie zieleni, c) wykonanie nawierzchni trawiastej. 3) ETAP Nr 1c. Rys. Nr K1. Projektowana wymiana wierzchniej warstwy gruntu na odcinkach od „A do B”, szer. 3,0 m, grubość 0,5 m : a) oczyszczenie terenu, b) ręczne ścinanie i karczowanie, c) zdjęcie warstwy ziemi, d) niwelacja terenu, e) wykonanie trawników. 4) ETAP Nr 1d. Rys. Nr K1. Projektowane utwardzenie terenu kamieniem brukowym nie obrobionym: a) wykonanie koryt na całej długości, b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, tj. warstwy odsączające, odcinające i podsypkowe, c) wykonanie chodnika z kamienia obrobionego na płasko. 5) ETAP Nr 2a Rys. Nr K1. Projektowana odbudowa oraz renowacja muru oporowego, prace przygotowawcze: a) wykonanie rusztowań, b) oczyszczenie lica muru, c) dezynfekcja, d) neutralizacja szkodliwych soli. 6) ETAP Nr 2b Rys. Nr K1. Projektowana renowacja muru oporowego: a) wzmocnienie strukturalne osłabionej cegły, b) uzupełnienie ubytków cegieł, c) spoinowanie. 7) ETAP Nr 2c Rys. Nr K1. Projektowana odbudowa istniejącego muru oporowego: a) naprawa powierzchni murów z kamienia, b) wykonanie przemurowania istniejącej korony muru, c) przemurowanie murów prostolinijnych, d) odbudowa zdegradowanego muru, e) odbudowa muru oporowego na całej szerokości wraz z koroną do poziomu chodnika. 8) ETAP Nr 2d. Roboty konstrukcyjne, wieniec, wzmocnienie muru oporowego: a) wieniec żelbetowy, b) zbrojenie konstrukcji żelbetowych, c) kotwienie. 9) ETAP Nr 2e. Roboty około budowlane: a) renowacja oraz rektyfikacja muru ceglanego, b) uzupełnienie tynków, c) podwyższenie istniejącej studni, d) malowanie elementów metalowych, e) wywóz gruzu, f) utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach od nr 1 do nr 11 do SIWZ . 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia na podstawie pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie robót budowlanych nr 371/2015 z dnia 09.09.2015r. oraz pozwolenia konserwatorskiego na prowadzenie badań archeologicznych w trakcie prac ziemnych nr 375/2015 z dnia 10.09.2015r., wytycznych konserwatorskich do remontu muru w obrębie fosy, znak: IZNR.5183.3.2015.km z dnia 19.01.2015r. wydanych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków oraz pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr 170/2015 z dnia 14.10.2015r. Wyżej wymienione pozwolenia znajdują się załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca zapoznanie się z zakresem przedmiotu zamówienia w terenie i przeprowadzenie wizji lokalnej. 4. Na Wykonawcy robót spoczywają wszelkie obowiązki wynikające z warunków stawianych przez instytucje uzgadniające projekt oraz z warunków gestorów sieci, jeżeli w trakcie realizacji zadania odkryte zostaną niezinwentaryzowane sieci podziemne. 5. Wykonawca zobowiązany jest zamontować tablicę informacyjną/pamiątkową zgodnie z wytycznymi „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” – aktualizacja z 14 czerwca 2016r. Treść, wielkość (tablica informacyjna min. 80x120 cm) i miejsce usytuowania tablic należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 21.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 4. Kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 5. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) , należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda aby do oferty zostało dołączone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 . 8. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 14 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 16 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenia wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 18 oraz 17 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5.4), składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewiedziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa VI.5.4), wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach