Przetargi.pl
Remont mostu w m. Leszczyniec, w km 39+890 drogi wojewódzkiej nr 824 relacji: Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Annopol

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Składowa 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 081 8863163
  • Data zamieszczenia: 2012-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa 1A 1A
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu w m. Leszczyniec, w km 39+890 drogi wojewódzkiej nr 824 relacji: Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Annopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: 1) oznakowanie miejsca robót 2) remont płyty pomostu oraz dźwigarów 3) wymianę izolacji pomostu 4) wymianę dylatacji 5) wymianę poręczy na bariero poręcz typu Mazowieckie Mosty. 6) remont przyczółków oraz belek podporęczowych. 7) zabezpieczenie antykorozyjne betonu i elementów stalowych. 8) remont schodów skarpowych 9) remont systemu odwodnienia 10) remont nawierzchni na moście i dojazdach 11) transport materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wykorzystania, np. frezowin bitumicznych, elementów betonowych sztukowych na bazę Obwodu Drogowego w Puławach 12) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obiektu i zarejestrowanie jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą w określeniu ilości robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie wykonanego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, 20 i 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna, sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian oraz Programu Zapewnienia Jakości. 6. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawami: 1) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U z 2005 nr 236 poz 2008 z późn. zmian) 2) o odpadach ( Dz. U nr 185 z 2010 poz. 1243 z późn. zmian) poprzez przedstawienie Zamawiającemu posiadanych zezwoleń lub umów z firmami właściwymi miejscowo zajmującymi się odbiorem i transportem odpadów oraz dostarczenia przed odbiorem ostatecznym dokumentu/ów przekazania odpadu/ów powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót objętych umową oraz przedstawienia ich Zamawiającemu. 8. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontu przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 438 414,02 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o.Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach