17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 348 3403 , fax. 58 3483404
- Data zamieszczenia: 2013-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
ul. Konopnickiej 13 13
80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 348 3403, fax. 58 3483404
REGON: 19013195000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mostu w ciągu drogi do składu MPS nr 2 i 3 w Malborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont mostu w ciągu drogi do składów MPS nr 2 i 3 na lotnisku w Malborku wraz z oddaniem obiektu po remoncie do użytkowania. 2. Zakres remontu obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze. Przed rozpoczęciem robót naprawczych należy wykonać wymienione niżej prace przygotowawcze: - zamknięcie ruchu kołowego i pieszego w ciągu drogi, na której znajdzie się remontowany most. - odpowiednie oznakowanie zamknięcia drogi wraz z oznakowaniem objazdów, (oznakowanie powinno być widoczne w nocy), - podwieszenie rurociągów widocznych po lewej i po prawej stronie mostu, - wykonanie pomostu i podparcia płyty przęsła na palach drewnianych, istniejących pod mostem. 2) Roboty rozbiórkowe: - demontaż balustrad, - rozebranie nawierzchni bitumicznej (o grubości 6 cm) na moście i za przyczółkami na długości skrzydełek ( 15,80 m.), - rozebranie nawierzchni z kostki granitowej 13x13 cm, na długości jak w p.2, - rozebranie krawężników betonowych na długości rozbiórki nawierzchni, - przełożenie i podwieszenie kabla ? 26 ułożonego w pustakach ceramicznych za krawężnikami od strony Elbląga. Jeżeli administracja Lotniska potwierdzi, że kabel ten jest nieczynny - należy go zdemontować. - rozebranie podsypki pod kostką granitową na długości 15,80 m, - rozebranie betonowej warstwy ochronnej izolacji na długości 8,0 m (grubość warstwy 5cm), - rozkucie istniejących gzymsów na moście, na długości 7,04 m ( nie należy wycinać istniejących prętów zbrojenia pionowego łączących gzymsy z płytą przęsła mostu, będą potrzebne do zbrojenia nowego gzymsu), - usunięcie papy izolacyjnej z powierzchni płyty przęsła, - rozebranie podbudowy drogi za przyczółkami, na długości 2 x 4,4m, - odkopanie zasypki za przyczółkami: * - do powierzchni fundamentu przy ścianie przyczółka ( h = 1,56 m), * - do grubości 0,0 m przy rozebranej podbudowie, - skucie otuliny zbrojenia dolnego płyty ( grubość otuliny 3 cm). 3) Zakres robót dotyczących naprawy uszkodzeń i wzmocnienia mostu: - oczyszczenie strumieniowo-ścierne spodu płyty mostu ( po oczyszczeniu zbrojenie dolne powinno być całkowicie pozbawione rdzy) - szczegółowy opis technologii wykonania podany jest w opracowanej DP. - pokrycie oczyszczonego zbrojenia środkami antykorozyjnymi, - wykonanie torkretu o grubości 5 do 6 cm, - oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną powierzchni górnej płyty przęsła, - wykucie bruzdy poprzecznej w górnej powierzchni płyty mostu w celu poznania rozkładu istniejącego zbrojenia płyty, - wykonanie trasowania odwiertów do kotwienia prętów pionowych, zespalających istniejącą płytę z dobetonowaną częścią płyty i z nowymi gzymsami, - wykonanie odwiertów i osadzenie prętów zespalających nowe gzymsy, - wykonanie deskowania, zbrojenie i betonowanie nowych gzymsów z betonu klasy B 30, - wykonanie odwiertów i osadzenie prętów zespalających nową część płyty z płytą istniejącą, - wykonanie zbrojenia i betonowanie (beton B 30) pogrubienia płyty (w trakcie wykony-wania zbrojenia należy w gzymsie ułożyć dwudzielną rurę AROT ? 110 o długości 18,0 m i włożyć do niej podwieszony kabel ). - oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną całych przyczółków ( łącznie ze skrzydełkami i gzymsami), - uzupełnienie ubytków betonu zaprawą PCC na powierzchni przyczółków, - odnowienie powierzchni przyczółków przez: * - wykonanie izolacji szpachlowych na powierzchniach stykających się z gruntem, * - wykonanie cienkiego torkretu 8-10 mm na pozostałych powierzchniach, oprócz górnych powierzchni skrzydełek, - ułożenie folii kubełkowej na tylnych ścianach przyczółków i doprowadzenie tej folii do poprzecznych drenów, które należy wykonać na poziomie wysokiej wody w rzece, - wykonanie zasypki za przyczółkami z gruntu piaszczystego z zagęszczeniem do Wz = 1,0. Na tym etapie robót zasypkę wykonać do poziomu spodu płyty przejściowej, - wykonanie z betonu płyt przejściowych - beton B 30, - wykonanie na tych płytach izolacji z papy zgrzewalnej i nałożenie na papie 5-ciocentymetrowej warstwy ochronnej z betonu B 25, - wykonanie ostatecznej zasypki za przyczółkami oraz podbudowy z tłucznia (o grubości 20cm), oczyszczenie metodą strumieniowo-ścierną powierzchni nowego betonu płyty, gzymsów i bocznej powierzchni starego betonu, - wykonanie na powierzchni płyty izolacji z papy zgrzewalnej o grubości 5 mm, - ułożenie drenów podłużnych w linii ścieku i wyprowadzenie tych ścieków do folii kubełkowej za przyczółkami, - wykonanie 5-ciocentymetrowej warstwy ochronnej na izolacji mostu oraz siedmiocentymetrowej warstwy wiążącej na podbudowie za przyczółkami z betonu asfaltowego, - ułożenie na asfaltobetonie 4-centymetrowej warstwy z mieszanki SMA oraz wykonanie torkretu o grubości 8 mm na bocznych powierzchniach przęsła, - wytworzenie stalowej balustrady wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym zestawem farb o grubości 240 u (ostatnia warstwa farby musi być nakładana po montażu balustrady na moście), - osadzenie balustrad na kołki rozporowe ? 12 - l = 140mm na gzymsach przęsła i skrzydełek, - wykonanie nawierzchni epoksydowo-bitumicznej o grubości 6 mm na gzymsach i krawężniku betonowym przęsła, - wykonanie ścieków skarpowych za skrzydełkami, - wykonanie dylatacji bitumicznych 3. Wykonawca w cenie ryczałtowej uwzględni bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Określenie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem § 11 ust. 2 umowy, zawierają: 1) Ekspertyza techniczna mostów (część ogólna), Ekspertyza techniczna mostu B, Dokumentacja techniczna, Technologie naprawy mostu B; 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w w/w dokumentacji. Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.17tol-gdansk.com . Na stronie internetowej zamieszczono także pomocniczo przedmiary robót. 5. Cena ryczałtowa musi zawierać wszelkie koszty ze strony Wykonawcy związane z odbiorem końcowym i przekazaniem wyremontowanego obiektu do użytkowania. UWAGA: 1.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej nie zamieszczono kompletnej dokumentacji (m.in. map dokumentacyjnych, mapki orientacyjnej, planu sytuacyjnego). Kompletna dokumentacja jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępnione Wykonawcy po pisemnym zgłoszeniu potrzeby zapoznania się z dokumentacją. Osobą do kontaktów w powyższej sprawie jest pracownik Zamawiającego : p. Mirosław Juźwiak - tel. (58) 348 34 10 tel. kom. 723 682 316 w godz. 8:00- 14:30 2. Załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja w formie elektronicznej nie wyczerpuje informacji do całkowitego i prawidłowego przygotowania oferty. W związku z powyższym oraz w związku z tym, że dokumentacja może nie odzwierciedlać faktycznego stanu technicznego mostu Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej. Precyzyjne miejsce wykonania robót zostanie wskazane przez Użytkownika podczas wizji lokalnej. W związku z tym, że obiekt znajduje się na terenie zamkniętym, wizytę należy uzgodnić z: Szefem Sekcji Infrastruktury Lotniskowej mjr Krzysztofem BOKISZEM lub z panem Henrykiem Chrzanowskim tel. (55) 620 67 17 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł) należy wnieść w terminie do dnia 20.05.2013r., do godziny 12.30. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 2. Szczegóły dot. wadium zawarte są w Rozdziale 12 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa pomostu widokowego nad jez. Łebsko w Klukach
Dodano: 2016-03-25 - zadanie nr 1. Budowa wieży widokowej w Klukach zadanie nr 2. Budowa wieży widokowej nad jeziorem Gardno zadanie nr 3 Wykonanie mostków, kładek, wygrodzeń na ścieżce przyrodniczej Klucki Las
Dodano: 2016-02-23 - Odbudowa pomostu widokowego nad jez. Łebsko w Klukach
Dodano: 2016-02-03 - WYMIANA DYLATACJI NA MOŚCIE W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 7 PRZEZ RZ. WISŁĘ W KIEZMARKU
Dodano: 2014-10-06 - Przebudowa mostu Kaszubskiego w ciągu ul. Kilińskiego w Słupsku
Dodano: 2014-07-08 - WYMIANA DYLATACJI MOSTU W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 20 W KM 297+196 PRZEZ RZ. RADUNIĘ W M. ŻUKOWO
Dodano: 2014-03-24 - roboty związane z poprawą bezpieczeństwa obiektów mostowych - wiadukt w ciągu drogi powiatowej nr 2739G Barłożno - Kierwałd - Majewo
Dodano: 2013-10-14 - Wykonanie płyt pomostowych mostu składanego typu DMS 65.
Dodano: 2013-08-16 - WYMIANA DYLATACJI MOSTU W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 20 W KM 297+196 PRZEZ RZ. RADUNIĘ W M. ŻUKOWO
Dodano: 2013-08-13 - WYMIANA DYLATACJI MOSTU W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 20 W KM 297+196 PRZEZ RZ. RADUNIĘ W M. ŻUKOWO
Dodano: 2013-07-25