Przetargi.pl
roboty związane z poprawą bezpieczeństwa obiektów mostowych - wiadukt w ciągu drogi powiatowej nr 2739G Barłożno - Kierwałd - Majewo

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty związane z poprawą bezpieczeństwa obiektów mostowych - wiadukt w ciągu drogi powiatowej nr 2739G Barłożno - Kierwałd - Majewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z poprawą bezpieczeństwa obiektów mostowych na wiadukcie w ciągu drogi powiatowej nr 2739G Barłożno - Kierwałd - Majewo. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót określonego w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dodatkowej wymiany nawierzchni. Zakres prac obejmuje: 1. wymianę istniejących balustrad na barieroporęcze stalowe sztywne, 2. wykonanie barier ochronnych stalowych drogowych, 3. demontaż istniejących i montaż nowych osłon przeciwporażeniowych, 4. uzupełnienie ubytków nasypu ziemnego i brakującego obrukowania skarp pod obiektem, 5. usunięcie krzewów na skarpach przy obiekcie, 6. wymianę nawierzchni jezdni na zjazdach wraz z podbudową. UWAGA! Poza zakresem robót ujętym w przedmiarze robót Wykonawca musi w łącznej cenie ryczałtowej ująć dodatkowo następujące koszty: 1. demontaż istniejących osłon przeciwporażeniowych 2. koszt wyłączeń energetycznych i uzgodnień kolejowych 3. wymianę nawierzchni na zjazdach wg następującej kalkulacji: wymiana nawierzchni z masy asfaltowo-betonowej KR-3 z wytwórni gr 5 cm (warstwa wiążąca) - 30 m3 wymiana nawierzchni z masy asfaltowo-betonowej KR-3 z wytwórni gr 4 cm (warstwa ścieralna) - 25 m3 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 114 m3 frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gr 4 cm - 18 m2 oczyszczenie krawędzi nawierzchni na wiadukcie z ziemi i roślinności oraz zalanie masą zalewową (emulsja kationowa) - 36 mb W/w pozycje muszą obejmować wszelkie koszty związane z ich wykonaniem, łącznie z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki. Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego łącznego wynagrodzenia ryczałtowego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, należy: 1. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologi robót; 2. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4. Doprowadzanie na bieżąco terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 5. Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonanych prac. 6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zatwierdzonego przez Starostę projektu organizacji ruchu. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia zgodnie z zatwierdzonym projektem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od dnia rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach