Przetargi.pl
"Remont (modernizacja) kompleksu sportowego "Orlik 2012” w miejscowości Jaślany gm. Tuszów Narodowy"

Gmina Tuszów Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-332 Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48177743720 , fax. 177743721
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszów Narodowy
    Tuszów Narodowy 225
    39-332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie
    tel. +48177743720, fax. 177743721
    REGON: 690581933
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont (modernizacja) kompleksu sportowego "Orlik 2012” w miejscowości Jaślany gm. Tuszów Narodowy"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: "Remont kompleksu sportowego "Orlik 2012” w miejscowości Jaślany gm. Tuszów Narodowy"Na przedmiotową inwestycję składa się: a) Modernizacja boiska piłkarskiego z sztucznej trawy, b) Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej, c) Wymiana piłkochwytów, d) Modernizacja oświetlenia (wymiana lamp oraz bezpieczników), e) wymiana całego piłkochwytu od strony północnej oraz wymiana siatki piłkochwytu od strony południowej, f) Remont ogrodzenia kompleksu,Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczna-opis techniczny wraz z projektem zagospodarowania ternu(PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.Zakres prac oraz szczegółowe informacje dotyczące wykonania zadania zostały zamieszczone w załączniku nr 6 – dokumentacja techniczna oraz załączniku nr 2 – PPU. WAŻNA INFORMACJA: Zamawiający zaznacza, że wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym – została wyłączona z zakresu przedmiotu zamówienia. Prosimy o pominięcie wykreślonych pozycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset zł i 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: 15 9183 1031 2003 3000 7139 0004z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: DKP.271.04.2024 nazwa zam. …… ”a. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.b. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.c. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.5. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu:1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 13.ust. II. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:.. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:.. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:.. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:.. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające nabudowiei/lub przebudowie obiektu sportowego o wartości min. 200.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto. Warunekzostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ) polegających na budowie i/lubprzebudowanie obiektu sportowego, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostaływykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiedniedokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach