Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg
- Adres: 06-456 Ojrzeń, Ciechanowska 27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
Ciechanowska 27 27
06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
REGON: 13037833800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont, (modernizacja i przebudowa) świetlicy wiejskiej w Młocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace budowlane związane z remontem, przebudową i modernizacją świetlicy wiejskiej w Młocku - w tym: roboty rozbiórkowe (dachu i pozostałe); roboty ziemne pod wejście; fundamenty i schody zewnętrzne; ściany nadziemia i ścianki działowe; dach - konstrukcja i pokrycie; tynki wewnętrzne i malowanie; stolarka; podłoża i posadzki; elewacje i roboty zewnętrzne (z ociepleniem budynku); instalacja wodociągowa i grzejniki elektryczn; instalacja kanalizacyjna; zbiornik ścieków z przykanalikiem; tablice rozdzielcze; przewody elektroenergetyczne; osprzęt instalacyjny; oprawy oświetleniowe; instalacja połączeń wyrównawczych; instalacja odgromowa; pomiary i próby wyrwnawcze. Istniejący, przeznaczony do modernizacji budynek posiada: powierzchnię zabudowy - 306,10 m2; powierzchnię użytkową - 260,32 m2; kubaturę - 2.029,50 m3; ilość kondygnacji - 1; 2/ Szczegółowy zakres prac określa: 1. projekt branży budowlanej i elektrycznej, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. projekt branży sanitarnej, stanowiący załącznik Nr 2 do SWIZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00.zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonanie co najmniej 5 (pięciu) robót budowlanych w zakresie wartościowym i ilościowym zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) 5) wniesienie wadium; Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w cz. III pkt. 1 SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów (cz. III pkt 3) SIWZ; Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy pzp, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, zostanie on wykluczony, a oferta przez niego złożona zostanie odrzucona i pozostawiona bez dalszego rozpatrywania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ złożonego przez Wykonawcę oraz jeżeli dotyczy to Wykonawcy również podmioty określone w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ; b) Wykaz co najmniej 5 robót budowlanych o wartości lub zakresie prac zbliżonym lub większym od przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; c) Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.3 które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (kierownika budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz inforamcji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca może złożyć wykaz również na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać zakres informacji tożsamy z wykazem wzorcowym; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku (określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji określonej w niniejszym punkcie, dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić przedmiotowych dokumentów (informacji bankowej lub SKOKu), może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. e) pisemne zobowiązanie podmiotów określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp i punkcie III.1 SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy to Wykonawcy, załącznik własny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ojrzen.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim Gmina Czosnów
Dodano: 2016-07-27 - Budowę sali gimnastycznej przy budynku LO Nr XXI przy ul. Grójeckiej 93 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych w GG PW w Warszawie przy Placu Politechniki 1: Cz.1. wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń 324, 324A na potrzeby OKNO; Cz.2. wykonanie przebudowy świetlików oraz montaż ekranu akustycznego przy centrali klimatyzacyjnej wraz z naprawą pokrycia dachowego dachu BG PW; Cz.3. wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń 3.10, 3.11 na potrzeby Katedry Geodezji Inżynieryjnej i Systemów Pomiarowo-Kontrolnych; Cz.4. wymiana rozdzielni NN wraz z przebudową wytypowanych wewnętrznych linii zasilających; Cz.5. wymiana stolarki drzwiowej .
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT, DOCIEPLENIE I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU NR 5 - GARAŻ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ETAP I ORAZ II
Dodano: 2016-07-26 - Remont 3 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
Dodano: 2016-07-26 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU B URZĘDU MIASTA JÓZEFOWA
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Chamsku
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i wykonanie ogrodzenia nieruchomości przy ul. Balonowej 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku gospodarczego, doprowadzenie wody, wykonanie kanalizacji, budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją wewnętrzną i zewnętrzną w istniejącym budynku gospodarczym oraz zewnętrznej linii zasilającej c. o. do budynku biurowego na działce oznaczonej w ew. gruntów nr 2554/48 w m. Łochów, gm. Łochów.
Dodano: 2016-07-19