Przetargi.pl
Remont mieszkań (I/2020)

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mieszkań (I/2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 3. Zamówienie podzielone jest na 14 części: część 1 – Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 4a/1, ul. Skłodowska – Curie 15/10, ul. Powstańców 7b/32 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan, naprawę/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont/wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów; część 2 - ul. Ordona 22/78, ul. Ordona 22/73, ul. Zamenhofa 36/17, ul. Górnika 5/2 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan, wymianę urządzeń sanitarnych i gazowych, remont podłóg, wymianę wykładzin PCV remont/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian i sufitów; część 3 - ul. Słupska 19/23, ul. Świdnicka 14/16, ul. Świdnicka 32/47 obejmuje remont/ wymianę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej, remont/wymianę/oczyszczanie/regulację stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę urządzeń sanitarnych, wymianę podłóg, wymianę wykładzin, malowanie ścian i sufitów; część 4 - ul. Katowicka 37/2, ul. Katowicka 41a/14, ul. Katowicka 35/6 obejmuje remont/ wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymiana osprzętu, remont/wymianę podłóg, remont/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian i sufitów; część 5 - ul. Katowicka 33/3, ul. Katowicka 43a/9, ul. Katowicka 31a/11 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, czyszczenie/malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłóg, malowanie ścian i sufitów; część 6 - ul. Wiosny Ludów 32c/10, ul. Kantorówny 21/11, ul. Wandy 22/14 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan oraz gazowej wraz z wymianą osprzętu, remont/malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji domofonowej, remont/wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów; część 7 - ul. Wiosny Ludów 35/30, ul. Wiosny Ludów 32c/5, ul. Uniwersytecka 21/113, ul. Uniwersytecka 21/109 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej, wymianę podłóg i wykładziny PCV, wymianę instalacji domofonowej, remont/malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian i sufitów; część 8 - ul. Wiosny Ludów 28b/7, ul. Pogodna 4b/12, ul. Zamenhofa 32d/66, ul. Świdnicka 30/88 obejmuje remont instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej, renowację/malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i wykładzin, malowanie ścian i sufitów; część 9 - ul. Tysiąclecia 86/77, ul. Tysiąclecia 86/53 obejmuje remont instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan, uzupełnienie urządzeń sanitarnych, regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę wykładzin podłogowych i płyt paździerzowych, malowanie ścian i sufitów; część 10 - ul. Wiosny Ludów 28c/8, ul. Przedwiośnie 11c/49, ul. Pogodna 7/2 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą osprzętu, naprawę podłóg i wymianę wykładziny PCV, naprawę/wymianę/malowanie stolarki okiennej i drzwiowej,malowanie ścian i sufitów; część 11 - ul. Józefowska 31a/5, ul. Okrzei 6/18, ul. Katowicka 52a/1obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą osprzętu i urządzeń, remont/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i wykładzin PCV, malowanie ścian i sufitów; część 12 - ul. Narutowicza 15/10, ul. Gliwicka 150/7, ul. Grażyńskiego 61/36 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan wraz z wymianą urządzeń, regulację/renowację stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę wykładzin PCV, wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów; część 13 - ul. Mieszka I 9/27, ul. Tysiąclecia 37/3, ul. Piastów 7/121 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan wraz z wymianą urządzeń, naprawę/regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg – ułożenie wykładziny PCV, malowanie ścian i sufitów; część 14 – ul. Tysiąclecia 86b/19, ul. Mieszka I 7/21 obejmuje remont/wymianę/naprawę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan wraz z wymianą osprzętu, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ułożenie paneli podłogowych, naprawę/wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów; UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na 4 części zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót opisanych w przedmiarze tj. wymianą/naprawą stolarki okiennej i drzwiowej, montażem urządzeń sanitarnych, wymianą/naprawą instalacji wod-kan; wymianą/naprawą podłóg, naprawą i malowaniem ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Parametry równoważności. 1) Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi: - na stolarkę okienną i drzwiową – 60 miesięcy (w przypadku wymiany stolarki na nową); - na dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; - na wykonane roboty budowlane minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ). 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót, szkice, zdjęcia - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach