Przetargi.pl
Remont 4 niezamieszkałych lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części (RIT UKRAINA – etap III)

Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 00
  • Data zamieszczenia: 2023-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 00
    REGON: 070019077
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 4 niezamieszkałych lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części (RIT UKRAINA – etap III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont niezamieszkałego lokalu mieszkalnego, położonego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 64/3.Zaprojektowano lokal mieszkalny przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych za wyjątkiem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak możliwości technicznych dostosowania łazienki i WC). Układ funkcjonalny pomieszczeń podlega zmianie po wydzieleniu pomieszczenia łazienki z części kuchni. Roboty budowlane obejmują m.in. roboty demontażowe, ściany działowe murowane, likwidacja zagrzybienia, instalacje wewnętrzne (wod.-kan., C.O., gazowa), wykończenie wewnętrzne (tynki, malowanie, posadzki), wymiana okien i drzwi.Przedmiotem zamówienia jest remont niezamieszkałego lokalu mieszkalnego, położonego w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 31/19.Zaprojektowano lokal mieszkalny przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach. Dostosowanie lokalu dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wymaga niewielkich zmian polegających na wymianie ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie łazienki z dostosowaniem jej wymiarów do możliwości swobodnego poruszania się na wózkach inwalidzkich. Układ funkcjonalny pomieszczeń pozostaje bez zmian. Roboty budowlane obejmują m.in. roboty demontażowe, wymianę podłogi drewnianej i wylewki cementowej w łazience wraz z wykonaniem izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, ściany działowe murowane, instalacje wewnętrzne (wod.-kan., c.o., gazowa, elektryczna), wykończenie wewnętrzne (tynki, malowanie, posadzki), wymiana okien i drzwi.Przedmiotem zamówienia jest remont niezamieszkałych lokali mieszkalnych, położonych w Bielsku-Białej przy ul. Zygmunta Krasińskiego 25/3 i 25/3A.Zaprojektowano przebudowę istniejącego układu lokali na dwa samodzielne lokale nr 3 i 3A, z wydzielonymi kuchniami, łazienkami i garderobami oraz nieprzechodnimi pokojami.Zaprojektowano przebudowę i dostosowane do współczesnych standardów komplet instalacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.Zakres prac obejmuje: wykonanie warstw posadzki, częściowej wymiany tynków, wykonanie projektowanych rozbiórek ścian i zamurowań, ścian działowych oddzielających lokale murowanych z pustaków ceramicznych Porotherm P+W (pióro i wpust) podwójnych, ścian działowych pozostałych na ruszcie stalowym, z wypełnieniem wełną mineralną i poszyciem z płyt gipsowo-kartonowych, izolacji wełną mineralną ścian zewnętrznych, instalacji wewnętrznych wod-kan, gaz, c.o., elektrycznej i wentylacyjnej, wykończeń wewnętrznych, wymiany okien, renowacji istniejących i zabudowy nowych drzwi. Przewidziano przebudowę stropu nad piwnicą i wykonanie nowych podłóg na legarach drewnianych z poszyciem z płyt gipsowo-włóknowych, pokrytych płytkami ceramicznymi, panelami lub parkietem poddanym renowacji, montaż sufitów podwieszanych, ograniczających wysokość pomieszczeń. Sufity podwieszane systemowe na ruszcie stalowym z poszyciem z płyt gipsowo-kartonowych, mocowane za pomocą wieszaków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1. Wartość i forma wadium.1. Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.2. Wysokość wadium:1) 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) – dla części 1 zamówienia;2) 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) – dla części 2 zamówienia,3) 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych) – dla części 3 zamówienia.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.§ 2. Wadium w formie pieniężnej.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr:18 1020 2313 0000 3002 1092 2252oddzielnym przelewem na każdą z części wskazując w opisie przelewu wyłącznie numer postępowania w formacie:ZGM/23/082/BU-1ZGM/23/082/BU-2ZGM/23/082/BU-3Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.2. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:1) wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie i potwierdził ich wykonanie dowodami, dwie roboty budowlane w lokalach mieszkalnych, hotelowych, socjalnych, użytkowych itp., których przedmiotem były roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i instalacyjne sanitarne (wodno-kanalizacyjne, gazowe i/lub centralnego ogrzewania), o wartości brutto każdej z nich nie niższej niż:a) 70 000,00 zł każda – w odniesieniu do 1 części zamówienia,b) 70 000,00 zł każda – w odniesieniu do 2 części zamówienia,c) 200 000,00 zł każda – w odniesieniu do 3 części zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wykazać spełnienie powyższego warunku poprzez wykonanie dwóch robót budowlanych o wartości każdej z nich odpowiadającej sumie wartości robót w częściach, na które została złożona oferta.2) wykazanie w odniesieniu do 1 części zamówienia, że dysponuje co najmniej:a) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inne równoważne,b) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne,c) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych gazowych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych lub inne równoważne,d) trzema pracownikami (w rozumieniu przepisów prawa pracy) do realizacji robót określonych w Rozdziale III § 7 ust. 1 pkt 1 – 5 SWZ;3) wykazanie w odniesieniu do 2 części zamówienia, że dysponuje co najmniej:a) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inne równoważne,b) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne,c) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych gazowych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych lub inne równoważne,d) trzema pracownikami (w rozumieniu przepisów prawa pracy) do realizacji robót określonych w Rozdziale III § 7 ust. 1 pkt 1 – 5 SWZ.4) wykazanie w odniesieniu do 3 części zamówienia, że dysponuje co najmniej:a) 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inne równoważne,b) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne,c) 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych gazowych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych lub inne równoważne,d) czterema pracownikami (w rozumieniu przepisów prawa pracy) do realizacji robót określonych w Rozdziale III § 7 ust. 1 pkt 1 – 5 SWZ.2. Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać spełnienie warunków w zakresie ust. 1 pkt 2 lit d), ust. 1 pkt 3 lit. d) oraz ust. 1 pkt 4 lit. d) oddzielnie dla każdej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach