Przetargi.pl
Remont mieszkań gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą Piekary Śląskie, I/2019

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, Gen. Jerzego Ziętka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 872 981 , fax. 322 872 241
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Gen. Jerzego Ziętka 60
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 322 872 981, fax. 322 872 241
    REGON: 27104905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mieszkań gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą Piekary Śląskie, I/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie mieszkań gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Piekarach Śląskich. Roboty obejmują w szczególności: - wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej; - wymianę/naprawę instalacji elektrycznej, wod-kan.; - wymianę/naprawę podłóg; - malowanie ścian i sufitów. Zamówienie podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 – Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Konstytucji 3 Maja 42/II/5 w Piekarach Śląskich; 2) Część 2 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Bytomskiej 130/1 oraz Bytomskiej 130/2 w Piekarach Śląskich; 3) Część 3 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Oświęcimskiej 1/II/1, ul. Oświęcimskiej 1/II/2 oraz ul. Oświęcimskiej 1/II/6 w Piekarach Śląskich; 4) Część 4 – Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Maczka 4/II/10 oraz ul. Maczka 12/I/7 w Piekarach Śląskich; UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36 aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2018, poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych opisanych w przedmiarze robót odpowiednio dla każdej części zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób wykonujących roboty związanych z instalacją elektryczną i gazową oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Część 1 – 39 428,67 zł brutto; Część 2 – 44 741,52 zł brutto; Część 3 – 93 366,48 zł brutto; Część 4 – 72 463,33 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach