Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, Gen. Jerzego Ziętka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 872 981 , fax. 322 872 241
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Gen. Jerzego Ziętka 60
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 322 872 981, fax. 322 872 241
REGON: 27104905100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkań gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą Piekary Śląskie, IV/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie mieszkań gminnych (pustostanów) w budynkach administrowanych przez ZGM w Piekarach Śląskich. Roboty obejmują w szczególności: - wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej; - wymianę/naprawę instalacji elektrycznej, wod-kan.; - wymianę/naprawę podłóg; - malowanie ścian i sufitów. Zamówienie podzielone jest na 5 części: 1) Część 1 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Bytomskiej 87/I/8 oraz Bytomskiej 161/10 2) Część 2 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Kalwaryjskiej 64/1, Kalwaryjskiej 64/4, Kalwaryjskiej 64/10, Kalwaryjskiej 64/11; 3) Część 3 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Roździeńskiego 79/6, Roździeńskiego 79/8, Jagiellońskiej 58/6a; 4) Część 4 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Wyszyńskiego 41/7, Makowskiego 16/II/1; 5) Część 5 – Remont lokali mieszkalnych przy ul. Damrota 19/2, Damrota 19/6, Damrota 24/18; UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga dla każdej części zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. Z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych opisanych w przedmiarze robót odpowiednio dla każdej części zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób wykonujących roboty związanych z instalacją elektryczną i gazową oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont mieszkań III/2024
Dodano: 2024-04-29 - Remont mieszkań I/2024
Dodano: 2024-03-12 - Remont 10 lokali mieszkalnych-pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap I/2024
Dodano: 2024-01-09 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji etażowej gazowej
Dodano: 2023-11-14 - Remont 7 lokali mieszkalnych-pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części – etap XIII/2023
Dodano: 2023-11-13 - Remont niezamieszkałego lokalu mieszk. nr 2 w budynku przy ul. St. Dubois 3 w Bielsku-Białej, stanowiącego zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszk. (RIT UKRAINA – etap V)
Dodano: 2023-10-03 - Remont 4 niezamieszkałych lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części (RIT UKRAINA – etap III)
Dodano: 2023-08-04 - Remont mieszkań III/2023
Dodano: 2023-04-20 - Remont 4 niezamieszkałych lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części (etap I)
Dodano: 2023-03-15 - Remont mieszkań II/2023
Dodano: 2023-02-08