Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2010-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Miejskiej Informacji Turystycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w lokalu użytkowym położonym na parterze budynku przy Rynku nr 23 w Opolu na potrzeby zorganizowania nowej siedziby Miejskiej Informacji Turystycznej. Zakres robót obejmuje w szczególności:rozebranie części ścian działowych i wzniesienie nowych, rozebranie istniejących obudów z płyt g-k i wykonanie nowych obudów oraz sufitów podwieszonych, remont posadzek wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podokienników, wykonanie robót wykończeniowych w wysokim standardzie, m.in. licowania ścian cegłą ceramiczną, wykonanie lady recepcyjnej i atrapy wieży z cegły ceramicznej licowanej, wykonanie, dostawa i montaż instalacji wentylacji mechanicznej i urządzeń klimatyzacyjnych, wykonanie instalacji wod-kan, wykonanie instalacji elektrycznej i logicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5.000,00 zł 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku szpitalnego polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa budynku Urzędu Statystycznego w Opolu przy ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B - I etap
Dodano: 2016-02-16 - Przebudowa Izby Przyjęć
Dodano: 2015-03-27 - Rozbiórka budynków nr 201, 202, 203, 204 - 02/ZP/2014
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa parkingu przy Cmentarzu Komunalnym w Głubczycach
Dodano: 2013-08-06 - Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Korfantego w rejonie skrzyżowania z ul. Krakowską z budową sygnalizacji świetlnej wzbudzanej
Dodano: 2012-11-15 - Docieplenie wewnętrznej elewacji dziedzińca przychodni wraz z remontem balkonów przychodni i komina kotłowni w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-10-09 - Rozbiórki budynków i wymiana pokrycia dachowego - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr: ZP-016/II/ 7/2011/RB
Dodano: 2011-09-28 - Modernizacja Apteki Szpitalnej Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Dodano: 2010-10-21 - Rozbiórka budynków (4 obiekty): - kotłownia i paszarnia nr inw. 73-182, - fermy trzody chlewnej nr inw. 77/182, - przybudówka do suszarni i magazynu nr inw. 490/102, - chlewnia macior starych nr inw. 88/182, położonych w Prądach, gm. Koszęcin, pow. lubliniecki, woj. śląskie - GR Prądy (nakaz PINB). Postępowanie nr: ZP-016/II/ 16 /2010/RB
Dodano: 2010-09-07