Przetargi.pl
Remont miejskiego muru obronnego przy ul. Młynarskiej – fragment pomiędzy budynkami przy ul. Młynarskiej 4a a ul. 3 Maja w Oleśnicy

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont miejskiego muru obronnego przy ul. Młynarskiej – fragment pomiędzy budynkami przy ul. Młynarskiej 4a a ul. 3 Maja w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu miejskiego muru obronnego przy ul. Młynarskiej – fragment pomiędzy budynkami przy ul. Młynarskiej 4 a ul. 3 Maja 11 w Oleśnicy. Zakres koniecznych robót remontowych określa dokumentacja projektowa wraz z ekspertyzą techniczną i technologią wykonania. W ramach prac remontowych należy wykonać m.in.: 1. przegląd ceglanej nakrywy wieńczącej muru i przypór, rozebranie zmurszałych, luźnych lub odspojonych cegieł – około 11 m2; 2. rozebranie korony muru z cegły o grub. 1 i więcej ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej do przemurowania – około 65 m3; 3. wykucie cegieł gł. 16 cm w murach z cegły na zaprawie wapienno-cementowej (zmurszałe lica cegieł o głębokości większej niż 3 cm) – około 405 gniazd.; 4. oczyszczenie lica muru na rozpatrywanym odcinku z mchu, glonów i porostów szczotkami stalowymi ręcznie i mechanicznie – około 435 m2 oraz oczyszczenie spoin ścian ceglanych z grzybni i skruszałej zaprawy – około 1715 m2; 5. usunięcie farby po graffiti z zastosowaniem preparatu do usuwania graffiti z powierzchni zabytkowych – około 15 m2; 6. odgrzybianie murów z cegły przez dwukrotne powlekanie preparatem – powierzchnia ponad 5 m2 – dezynfekcja z niszczeniem żywotności mikroorganizmów w porach cegieł – około 435 m2; 7. uzupełnienie brakujących fragmentów w murach grubych z cegły gotyckiej z zachowaniem wiązań na zaprawie cementowo-wapiennej – około 65 m3; 8. uzupełnienie spoinowania murów gładkich z cegły gotyckiej w ilości powyżej 2 m2 – około 435 m2; 9. zmycie murów wodą z dodatkiem środka do usuwania wykwitów cementowych, wapiennych i zabrudzeń – około 415 m2; 10. wykonanie hydrofobizacji powierzchni zewnętrznej muru / lico zachodnie / nakryw i przypór przez dwukrotne powlekanie preparatem bezbarwnym – około 415 m2; 11. ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 20 cm na podsypce piaskowej na wyłożeniu z folii kubełkowej – w szczelinie muru przy budynku mieszkalnym – około 15 m; 12. wznoszenie rusztowań – około 100 m2; 13. ogrodzenie 1,10 m na słupkach stalowych – około 105 m oraz wsporniki ze stali okrągłej pokryte płytą z poliwęglanu – jako daszek nad szczeliną muru przy budynku mieszkalnym – około 15 szt. wsporników (15m2 powierzchni daszku); 14. wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych – około 74 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/4/2018” Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu; Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach