Przetargi.pl
REMONT ŁÓŻEK KOSZAROWYCH UNIWERSALNYCH WP 2-27 I SZAF KOSZAROWYCH BLASZANYCH WP 2-34

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ŁÓŻEK KOSZAROWYCH UNIWERSALNYCH WP 2-27 I SZAF KOSZAROWYCH BLASZANYCH WP 2-34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont łóżka koszarowego uniwersalnego WP2-27 szt.150 Czynności procesu remontu 1. Całkowity demontaż wkładu siatkowego; 2. Prostowanie konstrukcji ramy, szczytu i tyłu łóżka; 3. Wymiana skorodowanych elementów konstrukcji ramy (wymiana całych odcinków bocznych ramy – nie dopuszczalne łączenie boków ramy na długości (tylko w narożnikach)); 4. Wymiana pogiętych łączników i zaczepów; 5. Uzupełnienie brakujących stopek i główek ramy; 6. Szlifowanie ramy (konstrukcja ramy nie może mieć żadnych zadziorów i ostrych krawędzi oraz widocznych spawów); 7. Śrutowanie (piaskowanie) konstrukcji stalowej łóżka; 8. Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym; 9. Montaż wkładu siatkowego z elementów nowych i oznakowanie łóżka. Wymagania dotyczące elementów montażowych wkładu siatkowego: 1. Sprężyna – wykonana z drutu stalowego sprężynowego klasy B o średnicy 3 mm według normy DIN 17223 (PN 71/M 80057) ocynkowanego; Sprężyna powinna posiadać 27 zwojów. Łączna długość sprężyny 116 mm; Zaczepy sprężyny powinny leżeć w jednej płaszczyźnie. Końce zaczepów powinny być zawinięte do wewnątrz sprężyny; 2. Haczyk duży (V) i haczyki średnie – wykonane z drutu stalowego ocynkowanego o średnicy 3 mm (St 3 według PN 67/M – 80026), kształt i wymiary jak na rysunku; 3. Podkładka okrągła – stalowa Ø10 według PN – 59/M – 82007 ocynkowana, wymiary podkładki podane na rysunku; Skład kompletu: - Podkładka szt. 70; - Haczyk duży V szt. 126; - Sprężyna szt. 18; - Haczyk (średni) L=48 mm szt. 14; - Haczyk (średni) L=60 mm szt. 54; Remont szafy metalowej WP2-34 szt. 290 Czynności procesu remontu 1) demontaż szafy (drzwiczek, półek); 2) naprawa uszkodzonych elementów szafy (drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafy na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafy – wymiana całych elementów); 3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafy nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych; 4) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów); 5) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości; 6) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym; 7) montaż szafy i oznakowanie WP2-34
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 4.878,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 18.09.2020 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 18.09.2020 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont łóżek koszarowych uniwersalnych WP 2-27 i szaf koszarowych blaszanych WP 2-34”. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny – Formularz nr 4 (oryginał podpisany przez Wykonawcę). 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach