Przetargi.pl
remont lokalu mieszkalnego nr 7 wraz z adaptacją strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kaniowczyków 16 w Puławach

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, al. Królewska 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81888 04 92 , fax. 81888 04 92
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    al. Królewska 3 3
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81888 04 92, fax. 81888 04 92
    REGON: 43102992600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont lokalu mieszkalnego nr 7 wraz z adaptacją strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kaniowczyków 16 w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 wraz z adaptacją strychu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kaniowczyków 16 w Puławach. Ogólny opis obiektu: Lokal mieszkalny nr 7 zlokalizowany jest na poddaszu w budynku wielorodzinnym przy ul. Kaniowczyków 16. Istniejący budynek jest obiektem wolnostojącym, 3-kondygnacyjnym, podpiwniczonym, pow. zabudowy wynosi 217,38 m2, a wysokość budynku wynosi 10,5m.Ściany nośne i działowe wewnątrz lokalu mieszkalnego w budynku są murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany działowe są drewniane, wykonane z desek na konstrukcji drewnianej obite obustronnie płytami. Stolarka okienna - drewniana skrzynkowa. Parapety wewnętrzne - drewniane. Stolarka drzwiowa jest drewniana - część stolarki drzwiowej zamontowanej w ścianach o konstrukcji drewnianej i murowanej -do wymiany. Tynki są cementowo-wapienne kat. III malowane farbą wapienną. Podłoga - posadzka cementowa pokryta wykładzinami z PCV. Budynek wyposażony jest w instalację: centralnego ogrzewania,wodociągową,kanalizacyjną, elektryczną, gazową. Planowany zakres remontu: Remont ma polegać na przystosowaniu lokalu do celów mieszkalnych, łącznie z adaptacją części strychu do funkcji użytkowej, w celach utworzenia Mieszkania Chronionego prowadzonego przez PCPR w Puławach dla usamodzielnianych wychowanków opuszczających rodziny zastępcze oraz placówki opiekuńczo-wychowawcze. Zakres prac remontowych:roboty rozbiórkowe łącznie z wywozem materiałów z rozbiórki oraz pozostawionych sprzętów,roboty montażowo-budowlane: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, wymiana posadzek, licowanie ścian, malowanie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,remont instalacji c.o., gazowej, wod-kan., elektrycznej,docieplenie stropu oraz termomodernizacja dachu,doświetlenie pokoi poprzez montaż okien dachowych. Rezultatem wykonania przedmiotu zamówienia będzie utworzenie w lokalu mieszkalnym nr 7 dodatkowego pomieszczenia poprzez zagospodarowanie i docieplenie strychu oraz remont istniejących pomieszczeń i przystosowanie całości obiektu do funkcji mieszkalnej na cele mieszkania chronionego a ponadto polepszenie warunków estetycznych oraz poprawa stanu technicznego obiektu. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany - branża budowlana; projekt budowlany - wewnętrzne instalacje sanitarne tj. wod.-kan., C.O.,Gaz; projekt budowlany - branża elektryczna) b) ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót. Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - znak: CS.3432.MCH.PN-13.2011. Podany w przedmiarze zakres prac zawiera wykaz czynności podstawowych zmierzających do sprecyzowania zakresu robót docelowych. Nie ujęte w nim elementy, a niezbędne do wykonania zamówienia wykonawca winien uwzględnić we własnym zakresie. Złożona przez wykonawcę oferta musi zawierać wszystkie elementy i czynności pozwalające wykonać zamierzony zakres robót wymieniony w dokumentacji technicznej. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazw ich producentów, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub zwrot: lub równoważne- wykonawca w przypadku powołania się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza montażu elementów z rozbiórki. Materiały stosowane przez Wykonawcę mają być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 3-letniej gwarancji na robotę budowlaną. Zamawiajacy zastrzega, żę roboty budowlane objęte zamówieniem moga być wykonywane w dni powszednie tj. poniedziałek - piatek w godz. 7:00 - 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00-16:00, z wyłączeniem dni światecznych. Zamawiajacy zastrzega, że zamówienie ma być wykonane w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zada wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych zero groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, Al. Królewska 3, 24-100 Puławy NRB: 88 1020 3219 0000 9802 0094 5469 Na poleceniu przelewu należy wpisać : Wadium - remont mieszkania chronionego 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał (kserokopie potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. W przypadku, gdy wadium wniesione zostanie w innej formie niż pieniądz wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 9. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać w szczególności następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach