Przetargi.pl
Remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Prudniku przy ul. Chrobrego nr 26 i Chrobrego nr 30, Ogrodowej nr 5a i Starej nr 3,

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Piastowska 42
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363884 , fax. 077 4363884
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Piastowska 42 42
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363884, fax. 077 4363884
    REGON: 53054072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Prudniku przy ul. Chrobrego nr 26 i Chrobrego nr 30, Ogrodowej nr 5a i Starej nr 3,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych i klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Prudniku przy ul. Chrobrego nr 26 i Chrobrego nr 30, Ogrodowej nr 5a i Starej nr 3.Roboty należy wykonać zgodnie z projektem i przedmiarami robót. Warunki oraz sposób wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Całość zadania należy wykonać zgodnie obowiązującymi rozporządzeniami, normami, przepisami prawa budowlanego przestrzegając sztuki budowlanej i przepisów prawa pracy. Prace będą polegały min. na: 1) budynek przy ul. Chrobrego nr 26 a) lokal mieszkalny nr 13 - wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV kolor biały w ilości 6 sztuk wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi wraz z nawiewnikami higrosterowanymi - montażu jednego skrzydła drzwiowego 2) budynek przy ul. Chrobrego nr 30 a) lokal mieszkalny nr 7 - wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV kolor biały w ilości 2 sztuki wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi wraz z nawiewnikami higrosterowanymi 3) budynek przy ul. Ogrodowej nr 5a a) klatka schodowa: - wymianie stolarki drzwiowej drewnianej na aluminiową z naświetlem, - remoncie podłogi drewnianej na klatce schodowej, - uzupełnieniu tynków, przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbą emulsyjną i olejną, - dwukrotnym malowaniu farbą olejną, stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, balustrady schodowej , - wykonaniu brakujących skrzydeł okiennych do okien skrzynkowych wraz z oszkleniem. b) lokal mieszkalny nr 6: - wymianie stolarki okiennej w ilości 6 sztuk na stolarkę z PCV kolor biały wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz z nawiewnikami higrosterowanymi - budowie dwóch pieców pokojowych typu A-1, - remoncie podłogi w kuchni, - wymianie instalacji elektrycznej w całym lokalu. - demontaż boazerii i montaż płyt regipsy na ścianach i sufitach 4) budynek przy ul. Starej nr 3 a) klatka schodowa: - remoncie podłogi drewnianej na klatce schodowej, - uzupełnienie zniszczonych stopni schodowych, - uzupełnieniu tynków, przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbą emulsyjną i olejną, - dwukrotnym malowaniu farbą olejną , stolarki drzwiowej, biegów schodowych b) lokal mieszkalny nr 1 - wymianie stolarki okiennej w ilości 3 sztuki na stolarkę z PCV kolor biały wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - wykonaniu wentylacji z kotłowni, - wymianie stolarki drzwiowej wejściowej, WC i piwnicy, - remoncie posadzki w p.pokoju i w WC, - wykonaniu ścianki działowej na konstrukcji stalowej z płyty regips, - naprawie i uzupełnieniu tynków na ścianach i sufitach wraz z malowaniem farbą emulsyjną Do Wykonawcy należy opłata za wywóz i składowanie gruzu. Przed przygotowaniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania - wykażą się co najmniej dwoma robotami budowlanymi polegającymi na wymianie instalacji elektrycznej oraz na remoncie klatki schodowej lub remoncie lokalu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -j według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 ), w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi?sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal?ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó?wienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadcze?nia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakre?su wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspól?ny wykaz kadry e) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoba nadzorująca roboty, o której mowa w pdpkt d) posiada? wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktual?ne zaświadczenia o przynależności tej osoby do OIIB. Ponadto osoba wykonująca instalacje elektryczną winna posiadać uprawnienia w zakresie robót elektrycznych. f) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowia?dających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko?nania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego załącznik nr 6 h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach, opłatach oraz składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 6 i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną