Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji zadania inwestycyjnego Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Dobrodzieniu

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji zadania inwestycyjnego Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Dobrodzieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu polegającej na nadzorze inwestorskim nad realizacją zadania inwestycyjnego Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Dobrodzieniu w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Realizacja inwestycji będzie się odbywać przy finansowej pomocy ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Zadanie inwestycyjne obejmuje następujący zakres robót: 1) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 200 mm - 3010,0 mb, 2) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 160 mm - 1859,5 mb, 3) rurociągi tłoczne z rur PE o śr. 110 mm - 548,5 mb, 4) rurociągi tłoczne z rur PE o śr. 90 mm - 85,0 mb, 5) sieć kanalizacji deszczowej z rur PP/PE o śr. 400 mm - 572,0 mb, 6) sieć kanalizacji deszczowej z rur PP/PE o śr. 300 mm - 341,0 mb, 7) sieć kanalizacji deszczowej z rur betonowych o śr. 300 mm - 829,0 mb, 8) przyłącza kanalizacji deszczowej rur PE/PP o śr. 150 mm - 706,0 mb, 9) sieciowa przepompownia ścieków - 1 szt., 10) odtworzenie nawierzchni chodnika po robotach kanalizacyjnych i ścieżka pieszo-rowerowa - 6993,0 m2, 11) odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych - 400 m2, 12) nawierzchnia bitumiczna - 6389 m2. Zakres obowiązków i uprawnień Inżyniera Projektu podczas pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: 1). Udział w charakterze konsultanta w pracach Komisji Przetargowej dla wyłonienia Wykonawcy robót. 2). Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26. 3). Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu. 4). Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej. 5). Na etapie realizacji zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 6). Przyjmowanie dokumentów rozliczeniowych od Wykonawców, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty przedłożenia. 7). Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych. 8). Przygotowywanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych i sprawozdawczych wynikających z III tomu Vademecum dla beneficjentów zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: www.umwo.opole.pl - RPO - umowy o dofinansowanie i realizacja projektu. 9). Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inżynier Projektu potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, wspólnie z Zamawiającym dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą oraz dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. 10). Inżynier Projektu będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 11). Przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 12). Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. 13). Sporządzenie dowodów przekazania na majątek środków trwałych OT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymaga się od Inżyniera Projektu, tj. wykonawcy niniejszego zamówienia, dokonania wizji terenu i sprawdzenia w terenie warunków wykonania niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Inżynierowie Projektu, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058)oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą wykonanie co najmniej dwóch, z tego co najmniej jednej o dofinansowaniu minimum 3 mln. PLN ze środków Unii Europejskiej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości (min. 80.000 zł), przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, zgodnie z poniższą tabelą: Stanowisko (Inspektor nadzoru - branża sanitarna) Wymagana liczba osób (min. 1 osoba) Ogólne doświadczenie zawodowe (min. 3 lata) Doświadczenie zawodowe w podobnych zadaniach (min. 2 lata). Stanowisko (Inspektor nadzoru - branża elektryczna) Wymagana liczba osób (min. 1 osoba) Ogólne doświadczenie zawodowe (min. 3 lata) Doświadczenie zawodowe w podobnych zadaniach (min. 2 lata). Stanowisko (Inspektor nadzoru - branża drogowa) Wymagana liczba osób (min. 1 osoba) Ogólne doświadczenie zawodowe (min. 3 lata) Doświadczenie zawodowe w podobnych zadaniach (min. 2 lata). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Inżynier Projektu jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1,5 mln. PLN (niezależnie od ubezpieczenia wynikającego z przynależności Inspektorów nadzoru do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), d) nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, f) udzielą gwarancji na wykonane niniejszego zamówienie na okres 36 m-cy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że Inżynier Projektu/Inżynierowie Projektu spełnia(-ją) warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Inżynier Projektu/Inżynierowie Projektu nie podlega(-ją) wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz.1058) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (potwierdzony przez jednostkę wydającą). Dodatkowo w przypadku grupy Inżynierów Projektu działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. W przypadku grupy Inżynierów Projektu działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z w/w dokumentów. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Inżynier Projektu jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch, z tego co najmniej jednej o dofinansowaniu minimum 3 mln. PLN ze środków Unii Europejskiej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości (min. 80.000 zł), przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zakres rzeczowy usług wykonywanych przez Podwykonawców, jeżeli będą (załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Inżynier Projektu i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie, Inżynier Projektu wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 6 do SIWZ, z uwzględnieniem wymogów opisanych w pkt. 5 b SIWZ). 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (kopia) - złożony w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. Wymagania związane ze złożeniem oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Inżynierów Projektu należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Inżynierów Projektu w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w pkt 12.5 SIWZ. Inżynierowie Projektu składający ofertę wspólną zobowiązani są przedstawić dokumenty wystawione na każdego z nich - określone w ppkt: 6.4, 6.5, 6.6 SIWZ Dokumenty określone w ppkt. 6.1, 6.2, 6.3, 6.7 SIWZ, podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. Oświadczenie Inżyniera Projektu (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) musi być wypełnione i podpisane przez wszystkich członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie. W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Inżyniera Projektu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach