Przetargi.pl
Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie kompleksowych remontów 7 lokali komunalnych, w których zakres wchodzi instalacja gazowej centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, roboty ogólnobudowlane, wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych. Zamówienie podzielone jest na 3 części. CZĘŚĆ NR 1: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku – „PODGRODZIE” Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Armii Krajowej 12/1 i Kilińskiego 17/4. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.1 do SIWZ- przedmiar robót. CZĘŚĆ NR 2: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku – „ŚRÓDMIEŚCIE” Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Poniatowskiego 25/1 i Wileńska 24/16. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.2 do SIWZ- przedmiar robót. CZĘŚĆ NR 3: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku – „ŚRÓDMIEŚCIE II” Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Sierpinka 16/2a, Wolności 13/2 i Wolności 29/14. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.3 do SIWZ- przedmiar robót. Opisane w przedmiarze robót znaki towarowe i technologie Zamawiający wyraża zgodę na użycie produktów, materiałów i technologii równoważnych, z uwzględnieniem warunku, że Wykonawca wystąpi z wnioskiem o akceptacje rozwiązań równoważnych w terminie 5 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek Wykonawcy winien opisywać proponowaną metodę lub materiał równoważny z wykazaniem właściwości, norm i technologii proponowanego produktu, materiału czy technologii. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania wniosku udzieli odpowiedzi Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w 3 częściach. Zamawiający informuje, że nie ogranicza możliwości składania ofert do którejkolwiek części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia obejmującej roboty ogólnobudowlane. Wykonawca nie może powierzyć wykonania pozostałych części zamówienia podwykonawcy bez uzyskania zgody Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 2 pracowników wykonujących czynności polegających na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych lub robot instalacji sanitarnych, którzy będą brać udział przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach