Przetargi.pl
Remont drogi transportu rolnego w miejscowości Konarzyny

Gmina Stara Kiszewa ogłasza przetarg

  • Adres: 83430 Stara Kiszewa, ul. Ogrodowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6876020, 6876024
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Kiszewa
    ul. Ogrodowa 1
    83430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie
    tel. 058 6876020, 6876024
    REGON: 54714100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi transportu rolnego w miejscowości Konarzyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi transportu rolnego w miejscowości Konarzyny. Roboty będą polegać na: • roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku – 578,75 m³ • mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2315,50 m² • podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 2315,50 m² • wykonanie krawężników drogowych – 181mb • nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości warstwy 4 cm – 2266,10 m² • mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej – 2266,10 m² • nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości warstwy 3 cm – 2266,10 m² • regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej dla włazów kanałowych – 23 szt. • regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 29 szt. • regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 3 szt. • regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 3 szt. • rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych – 142 m² • rozebranie istniejących krawężników – 142 mb Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: uproszczona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45.23.32.22-1 Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.53-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 5 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. 8. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ust. 9 w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 9. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wymagania dotyczące gwarancji jakości – minimum 36 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ mieszanki mineralno – asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych zastosowany do warstwy ścieralnej (np. beton asfaltowy, mieszanka SMA, asfalt lany, asfalt porowaty, mieszanka BBTM), który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR1, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR1. 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (tj. roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudów, roboty bitumiczne, wykonanie odwodnienia, roboty brukarskie), na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy, że osoby wykonujące w/w czynności zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Niezłożenie przez wykonawcę w wyżej wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego udziału osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności, do których zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł/osobę, za każdy przypadek naruszenia. 14. W przypadku, gdy wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję kierownika budowy osobę, która posiada ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 z 2008r., poz. 394), wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach