Przetargi.pl
Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących ul. Ks. J. Popiełuszki 4 m.3 ul. Sułkowskiego 2 m.26 ul. Krajewskiego 2a m.32 ul. Krajewskiego 2a m.77 ul. Mickiewicza 25 m.177 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Marii Kazimiery 1
    01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8335696, , fax. 22 8321835
    REGON: 11104337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnzoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących ul. Ks. J. Popiełuszki 4 m.3 ul. Sułkowskiego 2 m.26 ul. Krajewskiego 2a m.32 ul. Krajewskiego 2a m.77 ul. Mickiewicza 25 m.177 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót Lok. 1 przy ul. Krajewskiego 2a m. 77 Branża budowlana Wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, regulacja okien, montaż nawiewników, wymiana parapetów n na MDF, wymiana naświetla na PCV, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w kuchni i łazience przed wymianą instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie rur, zerwanie parkietu w pokojach i wykładzin PCV kuchnia i korytarzu, gruntowanie odkażające, położenie płyty OSB, ułożenie paneli, wymianą listew przypodłogowych, w kuchni i holu, w łazience płytki na posadzce, obudowa wanny z obłożeniem płytkami, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów. Próba ciśnieniowa i protokół z szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej, Wymiana gniazd i wyłączników, zgodnie z wymogami, Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż nowej tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 2 przy ul. Krajewskiego 2a m. 32 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej, drzwi wewnętrzne w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, malowanie farbami emulsyjnymi, wymiana parapetów, malowanie rur, zerwanie starych wykładzin z PCV, wykonanie wylewki, ułożenie nowych paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina PCV, wykonanie tynków i pomalowanie, wymiana starej posadzki w łazience, wykonanie nowej zabudowy obłożenie płytkami, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów, podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 3 przy ul. Popiełuszki 4 m. 3 Branża budowlana Przebudowa łazienki, rozebranie ścianki drewnianej i murowanej, wymurowanie nowej pomiędzy pokojem a łazienką i kuchnią w przedsionku, wstawienie nowych drzwi do łazienki od strony pokoju, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach i puszkach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w łazience i sidingu, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, ułożenie płytek na ścianie w kabinie natryskowej, ułożenie płytek gres na posadzce w łazience, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie grzejników, rur, parapetów, zagruntowanie posadzki odkażającej , przybicie płyty OSB i położenie wykładziny PCV w pokoju i kuchni, wywiezienie materiałów z rozbiórki.(1 - okno drewniane do wymiany w innym zleceniu) Branża sanitarna Wymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej na szafce z blatem, wymiana wanny kąpielowej, na kabinę natryskową, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów, zamontowania nowej umywalki wiszącej, i wykonanie nowych podejść do umywalki i zlewozmywaka, wykonanie opinii kominiarskiej. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 4 przy ul. Sułkowskiego 2 m. 26 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej, drzwi wewnętrzne w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, malowanie farbami emulsyjnymi, wymiana parapetów, malowanie rur, zerwanie starych wykładzin z PCV, wykonanie wylewki, ułożenie nowych paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina PCV, wykonanie tynków i pomalowanie, wymiana starej posadzki w łazience, wykonanie nowej zabudowy obłożenie płytkami, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni elektrycznej 4 płytowej bez piekarnika, wymiana wanny, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 5 przy ul. Mickiewicza 25 m.177 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, regulacja okien, montaż nawiewników, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w kuchni i łazience przed wymianą instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie grzejników, rur, parapetów, zerwanie wykładzin PCV kuchnia korytarz i łazienka, w pokojach cyklina i lakierowanie z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, w łazience płytki na posadzce i glazura na ścianie, wywiezienie materiałów z rozbiórki. .(3 - okna drewniane do wymiany w innym zleceniu) Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana brodzika i kabiny natryskowej, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, umycie umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów. Próba ciśnieniowa i protokół z szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących ul. Ks. J. Popiełuszki 4 m.3 ul. Sułkowskiego 2 m.26 ul. Krajewskiego 2a m.32 ul. Krajewskiego 2a m.77 ul. Mickiewicza 25 m.177 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”. w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/03/2020; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w kasie urzędu (parter), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną. Ten sam wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. 2) Oświadczenie, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców 2. A. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wszystkich pracowników wykonujących roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia z wyjątkiem osób kierujących robotami budowlanymi (wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym). B. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie A. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. C. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. D. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie A. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci kar umownych. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie A czynności. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0% całkowitej wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 2 umowy na realizację. Kara będzie naliczana za każdy dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. E. Osoby, o których mowa w punkcie A. muszą być zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres trwania umowy. F. Zamawiający dopuszcza zmianę osób, o których mowa w punkcie A. w przypadku rozwiązania stosunku pracy z każdą z tych osób. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o tym fakcie pisemnie w terminie do 5 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. Ponadto zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w miejsce osób, o której mowa wyżej innych osób wykonujących roboty budowlane będące w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Żoliborz; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych w ZGN Żoliborz kontakt jod@zgnzoliborz.waw.pl; *; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZGN/PZP/03/2020; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach