Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg
- Adres: 01641 Warszawa, ul. Marii Kazimiery
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228335696 , fax. 228 321 835
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz
ul. Marii Kazimiery 1
01641 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228335696, fax. 228 321 835
REGON: 1110433700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa I – ul. Bieniewicka 2a m 1/2, ul. Bieniewicka 2a m 3, ul. Bieniewicka 2a m 15, ul. Sułkowskiego 2 m 27 Część przetargowa II – ul. Dygasińskiego 33/35 m 7, ul. Dygasińskiego 33/35 m 9, ul. Śmiała 4/18 m 63, ul. Powązkowska 44b m 113, ul. Powązkowska 44b m 10 Część przetargowa III – ul. Mickiewicza 23 m 10, ul. Mickiewicza 25 m 134, ul. Krasińskiego 20 m 182, ul. Krasińskiego 27 m 24 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa I – ul. Bieniewicka 2a m 1/2, ul. Bieniewicka 2a m 3, ul. Bieniewicka 2a m 15, ul. Sułkowskiego 2 m 27 Część przetargowa II – ul. Dygasińskiego 33/35 m 7, ul. Dygasińskiego 33/35 m 9, ul. Śmiała 4/18 m 63, ul. Powązkowska 44b m 113, ul. Powązkowska 44b m 10 Część przetargowa III – ul. Mickiewicza 23 m 10, ul. Mickiewicza 25 m 134, ul. Krasińskiego 20 m 182, ul. Krasińskiego 27 m 24 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” w ramach zadań należy wykonać roboty remontowe w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę trzech pracowników wykonujących czynności na terenie budowy w zakresie robót zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu realizacji umowy zamawiający wymaga w dniu podpisania umowy i na każde żądanie w trakcie jej realizacji przedstawienia Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0% całkowitej wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 2 umowy na realizację. Kara będzie naliczana za każdy dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania zamawiający wymaga przedstawienia kopii umowy o pracę poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę o której mowa w ust. 2, określających: imię i nazwisko pracownika, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy rodzaj wykonywanych robót. Pozostałe dane wykonawca ma obowiązek zanonimizowania Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już przez Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część przetargowa I - 1000,00,- zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). Część przetargowa II - 1000,00,- zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). Część przetargowa III - 1000,00,- zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24