Przetargi.pl
Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia „Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli” objętych niniejszym zamówieniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 przy ul. Wańkowicza 72/1 w Stalowej Woli w postaci: a) likwidacja istniejącej łazienki wydzielonej z przestrzeni szatniowej, demontaż niskich (wys. ok. 2,3 m) ścianek działowych wraz z okładzinami ściennymi oraz całym wyposażeniem sanitarnym. b) wymurowanie nowej ścianki o pełnej wysokości z bloczków gazobetonowych gr. 12,0 cm, na zaprawie cementowo - wapiennej. c) na ścianach nowego węzła sanitarnego od wewnątrz, należy wykonać na ścianach okładzinę z płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z dyrekcją przedszkola, do wysokości min. 2,0 m od poziomu posadzki. Powyżej glazury tynk cementowo - wapienny wraz z sufitem, malowany emulsyjnie w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola. d) istniejąca posadzka w wydzielonym węźle sanitarnym przeznaczona do rozbiórki. W ramach remontu przewidziano ułożenie przeciwwilgociowej izolacji z foli pcv (2 warstwy) i wykonanie wylewki samopoziomującej, a następnie ułożenie płytek gresowych na kleju - gres kl. I, antypoślizgowy min. R10. Przewidziano na ścianach cokoliki na wysokość 10,0 cm od poziomu posadzki. e) w wydzielonym węźle sanitarnym przewidziano zabudowę systemową HPL, ścianki i drzwi o wysokości 1,50 m od poziomu podłogi oraz (na 25 dzieci w sali zajęć) jeden brodzik z natryskiem, dwie kabiny z miskami ustępowymi oraz trzy umywalki. Do wszystkich urządzeń doprowadzona zostanie bieżąca woda ciepła i zimna. f) w szatni do wysokości 2,0 m od poziomu posadzki, przewidziano malowanie lamperii farbą olejną, a powyżej lamperii malowanie emulsyjne ścian wraz z sufitem, w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola. Ewentualnie należy również naprawić uszkodzoną posadzkę, w sąsiedztwie wybudowanego nowego węzła sanitarnego. g) zlokalizować i odtworzyć zamurowany otwór drzwiowy, w ścianie pomiędzy szatnią i salą zajęć. h) tynki wewnętrzne w pomieszczeniach: naprawa i szpachlowanie istniejących tynków, w zależności od potrzeb. Sufity w zależności od potrzeb naprawa tynków i szpachlowanie. Malowanie farbami w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola. i) stolarka wewnętrzna drzwiowa: drzwi z sali zajęć do węzła sanitarnego oraz z sali do szatni przewidziano nowe o szerokościach i wysokościach, zgodnych z wymaganymi przepisami. Drzwi o konstrukcji metalowej, pełne, gładkie, w białym kolorze. Drzwi do sanitariatu wyposażyć w odpowiednie otwory wentylacyjne. j) istniejące instalacje c.o. częściowo przeznaczone do przebudowy i pomalowania farbą olejną, w kolorze zbliżonym do obecnego. k) w węźle sanitarnym przewidziano wspomaganie wentylacji grawitacyjnej, przy pomocy mechanicznego wentylatora wyciągowego, zblokowanego z wyłącznikiem oświetlenia. l) wewnętrzne instalacje wodociągowe i kanalizacyjne w nowym węźle sanitarnym, w całości przewidziano jako nowe, zgodnie z projektem branżowym. Wszystkie nowe instalacje wodociągowe, przewidziano jako podtynkowe. Piony kanalizacyjne i widoczne części instalacji sanitarnych, przewidziano do obudowy płytami gipsowo - kartonowymi, wodoodpornymi, układanymi na ruszcie metalowym. Wszystkie urządzenia sanitarne przewidziano nowe. m) instalacje elektryczne w wydzielonym węźle sanitarnym przewidziano nowe: gniazdową i oświetleniową wraz z całym osprzętem. n) dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy; 2. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a. przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); b. przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); c. wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością .współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 7. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej robót wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola. 9. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 10. Zakres robót jakie Wykonawca jest zobowiązany wykonać nie ujęty w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót: a. koszt przygotowania terenu budowy; b. budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy; c. zabezpieczenie i ochrona placu budowy; d. uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót; e. zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy; f. wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania; g. uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń; h. uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu; i. wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej; j. usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 11. Okres gwarancji i rękojmi oraz przedterminowość realizacji przedmiotu zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert . 12. Lokalizacja inwestycji: 1) Przedszkole nr 4; ul. Wańkowicza 72/1; 37-450 Stalowa Wola 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - stawianie ścianek - malowanie - szpachlowanie - licowanie ścian płytkami - montaż ceramiki Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wymienione w pkt.12 ppkt. 1) w ramach zadania, dotyczące wszelkich w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa pkt 12 ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.12 ppkt. 1-2. 4.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt.12 ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązki wynikające z pkt. 12 ppkt 1-3 dotyczą także podwykonawcy. 5.) W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych) do dnia 17 lipca 2020 r., do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli”. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu - Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną (dokument nieobowiązkowy). 3) dowód wniesienia wadium. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach