Przetargi.pl
Remont łazienki dla pacjentów na parterze i piętrze budynku SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Adampol 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 59 13 286
  • Data zamieszczenia: 2023-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
    Adampol 37
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 59 13 286
    REGON: 110197411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozadampol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienki dla pacjentów na parterze i piętrze budynku SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki dla pacjentów na parterze i piętrze budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu. Zakres prac obejmuje prace rozbiórkowe, remontowe, modernizacyjne i odtworzeniowe, roboty montażowe i instalacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku opieki zdrowotnej lub użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych), oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kon-strukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentyla-cyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz min. 1 osobą posiadającą upraw-nienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, insta-lacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Jedna z powyższych osób winna wy-kazać, że przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. poz. 840). Osoba ta będzie pełnić obowiązki kierownika budowy – załącznik nr 6 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach