Przetargi.pl
Remont łazienek w Zespole Szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w Zespole Szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek w Zespole Szkół Sportowych nr 70 ul. Siennicka 40. Zakresem robót objęty jest kompleksowy remont pionu sanitariatów chłopców od II piętra do parteru z wymianą pionów wod. kan. do poziomów w podpiwniczeniu z robotami budowlanymi i wymianą osprzętu elektrycznego. I. Roboty rozbiórkowe i transportowe - demontaż urządzeń sanitarnych - demontaż przegród kabinowych z desek i płyt - skucie posadzek z terakoty z izolacjami i wylewkami - skucia okładzin z płytek i odstających tynków - demontaż rur wod. kan. - wykucie bruzd dla montażu rur wod. kan. - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko II. Roboty budowlane - zamurowania bruzd i przekuć oraz zabudowy płytą karton gips - wykonanie nowych posadzek z terakoty z izolacjami i wylewkami - wykonanie okładzin ścian glazurą - malowania ścian i sufitów z gipsowaniem w kolorach uzgodnionych z Dyrekcją - malowania elementów metalowych olejno III. Roboty Sanitarne i elektryczne - wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji od poziomów do urządzeń - wymiana kanalizacji od poziomów do urządzeń - wymiana urządzeń sanitarnych: umywalki, W.C.(kompakty), zawory, baterie - wymiana lamp i osprzętu elektrycznego 2. Szczegółowy opis robót oraz zakres określa dokumentacja projektowa (przedmiar robót i rysunki robocze). Dokumentacja projektowa (przedmiar robót i rysunki robocze) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Całość robót wykonać z materiałów i w standardzie nie gorszym jak już wyremontowany sąsiedni pion sanitariatów dziewcząt 4. Z uwagi na fakt że roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie szkoły należy się liczyć z utrudnieniami tj; kucia i demontaże i roboty głośne tylko w godzinach po zajęciach szkolnych w uzgodnieniu z Dyrekcją, miejsce prowadzenia robót szczelnie wygrodzone przeciwpyłowo. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach