Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Dużym ogłasza przetarg
- Adres: 05083 Zaborów, Borzęcin Duży, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 752 05 24 , fax. 22 752 05 24
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Dużym
Borzęcin Duży, ul. Warszawska 697
05083 Zaborów, woj. mazowieckie
tel. 22 752 05 24, fax. 22 752 05 24
REGON: 1667632800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stare-babice.eu/p,22,zespol-szkolno-przedszkolny-w-borzecinie-duzym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w budynku ZSP w Borzęcinie Dużym – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek w budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym – etap I. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) Prace rozbiórkowe: 2) Prace murowe: 3) Wymiana instalacji elektrycznej: 4) Wymiana instalacji wod-kan i centralnego ogrzewania: 5) Prace izolacyjne i glazurnicze: 6) Prace wykończeniowe powyżej płytek (powyżej 2,00 m) oraz na suficie: 7) Remont powierzchni ściany „od zewnątrz” pomieszczenia łazienki: 8) Prace wykończeniowe: 9) Wykonanie pozostałych prac przewidzianych w dokumentacji projektowej, przedmiarach zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych i odbioru robót. 10) Uprzątnięcie terenu wykonywania prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – Materiały i urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku niestosowania materiałów/urządzeń równoważnych Wykonawca nie dołącza niniejszego Formularza – brak Formularza dołączonego do oferty będzie równoznaczny z akceptacją przez Wykonawcę urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24