Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach ogłasza przetarg
- Adres: 98-210 Sieradz, Biskupice
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 827-46-95 , fax. 43 827 46 95
- Data zamieszczenia: 2020-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 827-46-95, fax. 43 827 46 95
REGON: 31361500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ŁAZIENEK, POKOI I KOMUNIKACJI W RAMACH PODNIESIENIA STANDARDÓW W PAWILONIE „A” DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH, W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-instalacyjnych, wymiana armatury elektrycznej i sanitarnej w budynku Pawilonu A w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach zgodnie z projektem pn. „Remont łazienek, pokoi i komunikacji w ramach podniesienia standardów w Pawilonie A” opracowanym w listopadzie 2018 r. przez inż. Jerzego Malinowskiego z zespołem. Na realizację zadania planuje się remont: - na parterze: komunikacji, izolatki, sali rehabilitacji, 2 sal leżących, sanitariatu, pomieszczenia porządkowego, łazienki i gabinetu medycznej pomocy doraźnej, - na I piętrze: komunikacji, 15 pokoi, 2 łazienek, pomieszczenia porządkowego, 2 sanitariatów i palarni, - na II piętrze: komunikacji, 13 pokoi, pokoju socjalnego, 3 magazynów, pomieszczenia porządkowego, 2 sanitariatów, 2 łazienek, klatki schodowej wewnętrznej, klatki schodowej dobudowanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 96 1020 4564 0000 5902 0011 0544. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz : 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w oryginale – na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 86 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15 - Rewitalizacja pomieszczeń zabytkowego dworu w Krzyżanowie
Dodano: 2024-04-05 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2024-01-06 - Wymiana wykładziny na gres oraz malowanie ścian i sufitów w Oddziale ZUS Tomaszów Mazowiecki
Dodano: 2024-01-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-10-23