Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
REGON: 29334400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej „Kalina” w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r – prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej „Kalina” w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r – prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w programie funkcjonalno użytkowym niniejszego zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą dla zamówienia. Cenę dla całej Inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonego programu funkcjonalno użytkowego. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót jest materiałem informacyjno - pomocniczym. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy programem funkcjonalno użytkowym a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w programie funkcjonalno użytkowym.Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 2 dni roboczych przed podpisaniem umowy, dokonał z Zamawiającym uzgodnień harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania poszczególnych prac i przedłożył do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do ingerowania w przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram finansowo - rzeczowy, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego.Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza produkty równoważne o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od parametrów wskazanego produktu, przy czym zmiana parametrów nie może powodować konieczności modyfikacji projektów, a także ograniczeń możliwości ich wykorzystania przez Zamawiającego. Analogicznie, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W szczególności dotyczy następujących czynności: wykonanie robót, wykończeniowych, robót w zakresie instalacji sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 6 000,00 zł . Zasady wnoszenia wadium i zwrotu wadium zostały określone w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; Dowód wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap III
Dodano: 2024-07-22 - „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
Dodano: 2024-07-11 - „Remont wnętrz, osuszenie budynku i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku Zespołu szkół nr 1 w Zambrowie”
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja – przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg gminnych wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg oraz budową wiaty garażowej.
Dodano: 2024-07-10