Przetargi.pl
Remont łazienek 6 szt., wymiana drzwi 11 szt., wymiana zaworów wodnych w piwnicy i montaż rewizji w budynku Liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek 6 szt., wymiana drzwi 11 szt., wymiana zaworów wodnych w piwnicy i montaż rewizji w budynku Liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont łazienek 6 szt., wymiana drzwi 11 szt., wymiana zaworów wodnych w piwnicy i montaż rewizji w budynku Liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 3, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie, a w szczególności: 1) roboty budowlane a) prace rozbiórkowe i wyburzeniowe, b) wykucie z muru ościeżnic, c) wywóz i utylizacja odpadów, uporządkowanie i doprowadzenie do stanu poprzedniego, d) warstwy posadzki i podłoża pod posadzki, e) ścianki wewnętrzne i obudowa pionów sanitarnych, f) tynki i wykończenie wewnętrzne, g) dostarczenie i montaż odbojów, blatu podumywalkowego wraz z wyposażeniem łazienek (podajniki ręczników papierowych, suszarki, uchwyty, wieszaki kosze itp. wg dokumentacji). h) wymiana drzwi na korytarz 11 szt. 2) roboty sanitarne a) instalacja wodociągowa demontaże, b) instalacja wodociągowa nowoprojektowana, c) instalacja kanalizacji sanitarnej demontaże, d) instalacja kanalizacyjna nowoprojektowana, e) instalacja c.o., f) instalacja wentylacji, g) wymiana zaworów w piwnicy i montaż rewizji, demontaże, h) instalacja wodociągowa nowoprojektowana w piwnicy. 3) roboty elektryczne a) instalacja elektryczna - demontaż, b) montaż przewodów i kabli, c) montaż opraw oświetleniowych, d) montaż osprzętu elektrycznego, e) montaż rozdzielnic, f) badania i pomiary instalacji elektrycznej, g) dokumentacja powykonawcza na, którą składają się certyfikaty, atesty, wyniki pomiarów itp., 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja składająca się z: 1) projektu remontu łazienek Zespół Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie, ul. Żwirowa 16 /branża budowlana, sanitarna i elektryczna/, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót /branża budowlana ,sanitarna i elektryczna/ stanowiące integralną część niniejszej umowy. 4.Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.): - osoby wykonujące czynności – prace glazurnicze. 5. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu : a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 6. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 5, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 5. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 10. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4-5 Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace glazurnicze, przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust.4-5, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 12. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty końcowego odbioru. robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach