Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
Chełmska 8A
00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
REGON: 017342084 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kwater internatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - z podziałem na 5 części, polegające na remoncie lokali mieszkalnych przed ich ponownym zasiedleniem, usytuowanych w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych: 1) w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 m. 101, 2) w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 m. 104, 3) w Warszawie przy ul. Podchorążych 47A m. 25, 4) w Warszawie przy ul. Podchorążych 47A m. 37, 5) w Warszawie przy ul. Podchorążych 47A m. 44. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty został w następujących załącznikach: I część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 8, II część zamówienia – przedmiar robót – załącznik nr 9, III część zamówienia – przedmiar robót - załącznik nr 10, IV część zamówienia – przedmiar robót - załącznik nr 11, V część zamówienia – przedmiar robót - załącznik nr 12 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 13. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w ramach umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności wskazane w przedmiarach robót – odpowiednio dla każdej części zamówienia. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2046 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 5, § 20 ust. 2 i 3 wzoru umowy. 6. W stosunku do osoby, prowadzącej działalność gospodarczą – jednoosobowo, która wykona zamówienie osobiście, wymogów określonych w ust. 3 nie stosuje się, chyba że na potrzeby wykonania zamówienia zatrudnia inne osoby. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 1) wadium dla I, IV, V części zamówienia wynosi: – po 500,00 pln /słownie: pięćset złotych 00/100/ dla każdej części, 2) wadium dla II, III części zamówienia wynosi: – po 800,00 pln /słownie: osiemset złotych 00/100/ dla każdej części. 3. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu” w Jabłonnie
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej na terenie Gminy Parysów
Dodano: 2024-06-14 - Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w miejscowości Grala-Dąbrowizna
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Justynów oraz Młodzieszyn
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Modernizacja budynku zaplecza na stadionie sportowym w Glinojecku”
Dodano: 2024-06-12