Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 27
00665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
REGON: 29807000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w formularzu asortymentowo – cenowy (opis przedmiotu zamówienia). Zamówienie realizowane jest w związku z zawartą w dniu 18.05.2018 r. z Województwem Mazowieckim Umowa Nr 35/ZD/Z-I/D/18, w ramach realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2016 r. poz. 487, z późn. zm.) i Wojewódzkiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na lata 2016 – 2020, stanowiącego załącznik do uchwały nr 723/152/16 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 17 maja 2016 r. (Rozdział VI, Obszar 3, Cel 3.1, Działania 3.1.1). Województwo udzieliło dotacji celowej na realizację zadania polegającego na wpływaniu na poprawę jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów (części), których zakres przedstawia formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Realizacja w/w zadania obejmuje: dostarczenie, podłączenie, montaż i uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, wykonanych w ilościach i zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Kolorystyka asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (nieokreślona w opisie przedmiotu zamówienia) zostanie ustalona z Zamawiającym w momencie realizacji zamówienia. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w formularzu asortymentowo - cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wymagany jest rok produkcji dla oferowanego przedmiotu zamówienia – 2018. 7. Dla wszystkich elementów opisu przedmiotu zamówienia, dla których są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogiem Zamawiającego określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Wykonawca najpóźniej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu atesty, deklaracje zgodności, świadectwa / certyfikaty, instrukcje obsługi w języku polskim i postępowania po użyciu, gwarancje, itp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza asortymentowo - cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy (opis przedmiotu zamówienia) (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ), c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę, d)oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 i 11.2 SIWZ (zgodne w treści z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Inne dokumenty składane w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 2 lit. a) jeżeli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
Dodano: 2024-06-20 - ZP/CZD/082/24 DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ EKSTRAKCJI KWASÓW NUKLEINOWYCH
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Otolaryngologicznego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16 - „Zakup sprzętu umożliwiającego rozwój nowoczesnych metod diagnostyki i leczenia w zakresie hematologii i onkologii w Mazowiecki Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu”
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa aparatu OCT na potrzeby Poradni Okulistycznej SPZZOZ w Zwoleniu
Dodano: 2024-02-23 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody” WYPOSAŻENIE GABINETU REHABILITACJI I FIZJOTERAPII
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa sprzętu okulistycznego na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-12-10