Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sitkówce-Nowinach ogłasza przetarg
- Adres: 26-052 Osiedle-Nowiny, ul. Parkowa 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3465159 , fax. 041 3459374
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sitkówce-Nowinach
ul. Parkowa 3 3
26-052 Osiedle-Nowiny, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3465159, fax. 041 3459374
REGON: 29093926400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowiny.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kotłów WCO 80/115/A wraz z urządzeniami współpracującymi w kotłowni osiedlowej w Nowinach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Remontu kotłów WCO 80/115/A wraz z urządzeniami współpracującymi w kotłowni osiedlowej w Nowinach, zgodnie z zasadami UDT. Zakres rzeczowy robót zgodnie ze SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na obiekcie i zapoznanie się ze stanem technicznym urządzeń przewidzianych do remontu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446212207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.nowiny.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną