Przetargi.pl
Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach

Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga ogłasza przetarg

  • Adres: 25-334 Kielce, Plac Stanisława Moniuszki 2B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3680501, 3681140 , fax. 041 3681191
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga
    Plac Stanisława Moniuszki 2B 2B
    25-334 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3680501, 3681140, fax. 041 3681191
    REGON: 29115968600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa instrumentów muzycznych do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach instrumentów muzycznych, tj.: a)Tuba - 1 szt. b)Trąbka - 3 szt. c)Waltornia - 1 szt. d)Klarnet A i B - 1 kpl. e)Keyboard - 1 szt. f)Instrumenty perkusyjne (tempelbloki - 1kpl., wood blocki - 1 kpl., conga - 1 kpl., roto tomy - 1 kpl., crotales - 1kpl.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w następujących wysokościach: 1) w przypadku składania oferty częściowej na: a/Zadanie I - instrument dęty- Tuba 1.000,00 zł b/Zadanie II - instrumenty dęte- Trąbki 800,00 zł c/Zadanie III - instrument dęty -Waltornia 500,00 zł d/Zadanie IV - instrumenty dęte - Klarnety 600,00 zł e/Zadanie V - instrument klawiszowy - Keyboard 50,00 zł f)Zadanie VI - instrumenty perkusyjne 800,00 zł 2) w przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie: - kwota wadium stanowi sumę wadiów z ofert częściowych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3)posiadają wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie conajmniej 2 dostawy instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne), na kwotę: a) nie mniejszą niż 50.000,00 zł - każda, w odniesieniu do Zadania I, b) nie mniejszą niż 25.000,00 zł - każda w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, c)nie mniejszą niż 2.000,00 zł - każda w odniesieniu do Zadania V. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na Zadanie I, na kilka Zadań jak również na wszystkie Zadania objęte zamówieniem. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na zadania II, III IV, V, VI objęte zamówieniem. Zrealizowanie 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty tylko na zadanie V objęte zamówieniem. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: posiadają środki finansowe i,lub zdolność kredytową w wysokości: a) nie mniejszej niż 50.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania I, b) nie mniejszej niż 25.000,00 zł - w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, c)nie mniejszej niż 2.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania V. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł , będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na Zadanie I, na kilka Zadań jak również na wszystkie Zadania objęte zamówieniem. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty na zadania II, III, IV, V, VI objęte zamówieniem. Środki finansowe i,lub zdolność kredytowa na kwotę nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda, będzie spełnieniem warunku przy składaniu oferty tylko na zadanie V objęte zamówieniem. 2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: (spełnia)- (nie spełnia) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp , b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw instrumentów muzycznych dla instytucji artystycznych (filharmonie, opery, teatry muzyczne, orkiestry, akademie muzyczne) na kwotę: - nie mniejszą niż 50.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadania I, - nie mniejszą niż 25.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadań: II, III, IV, VI, - nie mniejszą niż 2.000,00 zł każda - w odniesieniu do Zadania V. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, d)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową w wysokości: - nie mniejszej niż 50.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania I, - nie mniejszej niż 25.000,00 zł - w odniesieniu do Zadań II, III, IV, VI, - nie mniejszej niż 2.000,00 zł - w odniesieniu do Zadania V. e)Dowód wniesienia wadium. f)Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. g)Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną) do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. h)Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach