Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-950 Zielona Góra, Al . Wojska Polskiego 25
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3287411
- Data zamieszczenia: 2010-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze
Al . Wojska Polskiego 25 25
65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3287411
REGON: 00000222300209 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarzy, klatek schodowych i w.c. na II piętrze budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych pn. Remont korytarzy, klatek schodowych i w.c. na II piętrze budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - rozebranie ścianek działowych, - skucie płytek glazurowanych ze ścian i posadzki, - demontaż drzwi drewnianych i stropu podwieszanego, - demontaż białego osprzętu i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, - wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i tworzyw sztucznych, - wymiana grzejników, - montaż białego osprzętu i instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, - montaż drzwi wewnętrznych, - montaż stropu podwieszanego, - wymiana instalacji i opraw oświetleniowych, - roboty malarskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną