Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń specjalnych do wymagań ustawowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25.

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, Al . Wojska Polskiego 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3287411
  • Data zamieszczenia: 2010-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze
    Al . Wojska Polskiego 25 25
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3287411
    REGON: 00000222300209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń specjalnych do wymagań ustawowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń specjalnych do wymagań ustawowych. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w projektach budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót oraz STWiOR., które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Do realizacji należy przyjąć wariant bez zmian w warstwach posadzek, który określony został w projekcie budowlano - wykonawczym jako WARIANT II. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: - wzmocnienie powierzchni ścian i stropów, - modernizację 2 szt. drzwi do pomieszczeń specjalnych, - wykonanie konstrukcji stalowych pod wzmocnienia ścian i stropów, - wykonanie okładziny ścian i stropów dwukrotnie płytą gipsowo - kartonową na systemowym ruszcie metalowym, - malowanie powierzchni ścian i stropów, - ułożenie blachy ochronnej aluminiowej na ścianach do wys. 1,0 mb, - wycięcie w ścianie żelbetowej za pomocą specjalistycznej piły do betonu otworu drzwiowego oraz osadzenie w nim drzwi stalowych, - skucie istniejącej i położenie nowej posadzki z płytek gresowych, - demontaż istniejących oraz montaż nowych elementów wentylacji, - demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie oświetlenia awaryjnego, - przełożenie i dostosowanie do nowych warunków systemów i urządzeń zabezpieczających, - przełożenie i dostosowanie do nowych warunków systemu sygnalizacji pożaru oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego, - demontaż oraz montaż nowego zestawu wideodomofonowego, - wymiana drzwi stalowych na drzwi antywłamaniowe wyposażone w podajnik na dokumenty, Realizacja przedmiotu zamówienia łączy się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą (zastrzeżone) i (poufne), co oznacza, że Wykonawca i jego pracownicy winni spełniać wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz. 163) oraz przepisów wydanych na jej podstawie. Wykonawca, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem powiadomi pisemnie Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia robót budowlanych. Pomieszczenia, w których realizowane będą roboty budowlane przekazane zostaną protokolarnie w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca zobowiązany będzie do wyniesienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń mebli oraz regałów. Przedmioty te po zakończeniu robót budowlanych zostaną przez Wykonawcę wniesione do tych pomieszczeń, z których zostały zabrane. Demontaż urządzeń i systemów zabezpieczających odbywać się będzie pod nadzorem administratora systemów NBP. Wszystkie zdemontowane urządzenia Wykonawca przekaże protokolarnie dla administratora systemów NBP. Prace powodujące uciążliwy hałas można będzie wykonywać tylko poza godzinami pracy Oddziału Okręgowego NBP (tj. w dni powszednie po godz. 17:00, oraz w sobotę i niedzielę) zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Prowadzenie robót budowlanych w dni powszednie może się odbywać w godzinach 9:00 do 22:00 z przerwą w godz. 13:00 do 15:00. oraz w dni wolne od pracy w godz. 7:30 do 22:00. Roboty prowadzone będą tylko w uzgodnionych godzinach i w dni wolne od pracy w taki sposób, aby Bank mógł normalnie funkcjonować. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania porządku na trasie komunikacji pracowników oraz transportu materiałów budowlanych. Odbiór robót budowlanych realizowany będzie w dwóch etapach. Etap I - wykonanie mechanicznych urządzeń zabezpieczających Etap II - wykonanie pozostałych robót budowlanych. Etap I: Komisyjny odbiór nastąpi po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia robót związanych z montażem mechanicznych urządzeń zabezpieczających obejmujących montaż elementów modułowych oraz modernizację 2 szt. drzwi do pomieszczeń specjalnych. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru etapu I zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu certyfikatów uzyskania wymaganej klasy odporności na włamanie przez pomieszczenia specjalne oraz 2 szt. drzwi prowadzących do tych pomieszczeń. W tym celu w trakcie realizacji robót budowlanych związanych z mechanicznymi urządzeniami zabezpieczającymi Wykonawca zobowiązany będzie do bieżących kontaktów oraz uzgodnień z uprawnioną jednostką certyfikującą. Protokół komisyjnego odbioru sporządzony będzie jako niejawny, oznaczony klauzulą (zastrzeżone). Po komisyjnym odbiorze robót Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac wykończeniowych. Etap II: Komisyjny odbiór wszystkich pozostałych robót dokonany zostanie komisyjnie po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę. Szczegóły odbioru zawarte są w STWiOR. Po zrealizowani przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. w formie papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach