Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 480 , fax. 225 931 481
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 480, fax. 225 931 481
REGON: 178400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont korytarzy i klatek schodowych oraz wymiana drzwi do zespołów mieszkalnych na drzwi o odporności ogniowej EI30 oraz z uszczelnieniem kanałów wentylacyjnych w poziomie stopodachu w D.S. „Bazyliszek” na terenie kampusu SGGW w Warszawie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Remont korytarzy i klatek schodowych oraz wymiana drzwi do zespołów mieszkalnych na drzwi o odporności ogniowej EI30 oraz z uszczelnieniem kanałów wentylacyjnych w poziomie stopodachu w D.S. „Bazyliszek” na terenie kampusu SGGW w Warszawie”. 3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: - roboty związane z instalacjami elektrycznymi - roboty budowlane wykończeniowe, w tym min. : prace malarskie, prace związane z montażem stolarki i ślusarki, prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych, prace tynkarskie, 4. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę, comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. - zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; - zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 3 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie ( formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 25 m. 11 część nr 2: Nowolipki 15 m. 1 część nr 3: Nowowiejska 4 m. 36 (w podziale na 3 części)
Dodano: 2024-05-24 - Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-23 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wilcza 18 m. 7A i Wilcza 28 m. 15
Dodano: 2024-05-21 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-05-21 - Remont zadaszenia nad ciągiem pieszym oraz fragmentu elewacji poniżej zadaszenia budynku przy Al. Jerozolimskich 30 w Warszawie
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
Dodano: 2024-05-15 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.10.2024
Dodano: 2024-05-15 - „Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
Dodano: 2024-05-14 - Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-14