Przetargi.pl
Remont Konserwatorski – Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 677 23 37 , fax. 846 393 054
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 677 23 37, fax. 846 393 054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamosc.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Konserwatorski – Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Placu Wolności wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki oraz odcinkiem ulicy Okopowej w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa Placu Wolności wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki oraz odcinkiem ulicy Okopowej w Zamościu”. 2. Zakres robót obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki i przekazania ich Zamawiającemu we wskazane miejsce (przez materiały z rozbiórki rozumie się: destrukt powstały podczas frezowania nawierzchni, kostkę brukową betonową, płyty chodnikowe, cegłę klinkierową, krawężniki betonowe, obrzeża. Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki lub zanieczyszczone w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie. Wykonawca po dokonaniu rozbiórki materiałów sporządzi protokół z wykazem ilościowym i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji. II. Plac Wolności: a) branża drogowa: - remont nawierzchni placu – wykonanie nowej nawierzchni placu z kostki granitowej o wymiarach 20x10x8 cm; - zakres robót: • konstrukcja nawierzchni Placu Wolności: - warstwa ścieralna z kostki granitowej – 8 cm; - podsypka cementowo – piaskowa – 5 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm; - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C12/15 – 20 cm; - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 12 cm; b) branża sanitarna – kanalizacja deszczowa: - zakres robót: - montaż studni żelbetowych o śr. 1200 mm z włazami klasy D400 z żeliwa szarego; - montaż odwodnienia liniowego klasy D400; c) branża elektryczna: - zakres robót: - montaż czterech słupów oświetleniowych o wysokości 4 m z fundamentem oraz podwójnym wysięgnikiem o długości 0,6 m; - oprawy typu LED o mocy 38W, 4000K z modułami redukcyjnymi mocy; d) monitoring wizyjny: - zakres robót: - montaż kamery obrotowej na słupie oświetlenia ulicznego na wysokości 4m; - ułożenie rur 40x3,7 wraz z kablem światłowodowym; - kabel światłowodowy należy wpiąć w istniejącą studnię w ulicy Okopowej; - ułożenie kabla zasilającego kamerę monitoringu wizyjnego; e) architektura: - zakres robót: - montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery; III. ulica Kościuszki: a) branża drogowa: - remont nawierzchni jezdni – wykonanie nowej nawierzchni placu z kostki granitowej o wymiarach 20x10x8 cm; - zakres robót: - jezdnia; - warstwa ścieralna z kostki granitowej – 8 cm; - podsypka cementowo – piaskowa – 5 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm; - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C12/15 – 20 cm; - chodnik • część I - warstwa ścieralna z kostki granitowej 20x10x8 – 8 cm; - podsypka grysowa 2/5 mm – 5 cm; - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6; - chodnik obramować obrzeżem granitowym 6x20x100 cm; • część II - warstwa ścieralna z naturalnej nawierzchni Hansegrand; - chodnik obramować obrzeżem betonowym; b) branża konstrukcyjna - zakres robót (odcinek ulicy Kościuszki): - likwidacja okienek piwnicznych wraz z wykonaniem kanałów wentylacji grawitacyjnej; - wykonanie izolacji pionowych ścian piwnicznych; - wymiana rur spustowych przy budynkach; IV. ulica Okopowa: a) branża drogowa: - remont nawierzchni jezdni – wykonanie nowej nawierzchni jezdni na odcinku od wlotu ronda Braci Pomarańskich do granicy pasa kolejowego z kostki granitowej o wymiarach 20x10x8 cm; - zakres robót: • jezdnia - warstwa ścieralna z kostki granitowej – 8 cm; - podsypka cementowo – piaskowa – 5 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm; - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C12/15 – 20 cm; - jezdnię obramować krawężnikiem granitowym 20x30x100 cm; • chodnik - warstwa ścieralna z płyt chodnikowych – 8 cm; - podsypka grysowa 2/5 mm – 5 cm; - warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6; - chodnik obramować obrzeżem granitowym 6x20x100 cm; • zjazdy publiczne i indywidualne – warstwa ścieralna z kostki granitowej 20x10x8 cm – 8 cm • zatoka autobusowa - warstwa ścieralna z kostki granitowej 20x10x8 cm – 8 cm; - podsypka cementowo – piaskowa – 5 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 – 20 cm; - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C12/15 – 20 cm; b) branża sanitarna – kanalizacja deszczowa: - zakres robót: - montaż studni żelbetowych o śr. 1200 mm z włazami klasy D400 z żeliwa szarego; - montaż rur PVC-U o średnicy 315x9,2 mm; - montaż studzienek ściekowych o średnicy 500 m z osadnikiem i wpustem żeliwnym typu ciężkiego 650x450 mm; c) branża elektryczna: - zakres robót: - montaż ośmiu słupów oświetleniowych o wysokości 7 m z fundamentem oraz podwójnym wysięgnikiem o długości 0,5 m; - oprawy typu LED o mocy 58W, 4000K z modułami redukcyjnymi mocy; d) branża architektoniczna: - montaż elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, słupki przystankowe; V. Roboty porządkowe i wykończeniowe z obsianiem trawą zieleńców: - Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ziemi urodzajnej w zieleńcach; - zieleńce po obsianiu trawą muszą zostać zawałowane; - roboty porządkowe powinny być zakończone co najmniej na 3 dni przed terminem zgłoszenia gotowości do odbioru robót budowlanych. VI. Czasowa i stała organizacja ruchu drogowego: - w ramach przebudowy Placu Wolności wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki oraz odcinkiem ulicy Okopowej Wykonawca zobowiązany do opracowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem opinii w Zarządzie Dróg Grodzkich w Zamościu, Komendzie Miejskiej Policji w Zamościu oraz zatwierdzeniem tymczasowej organizacji ruchu w Urzędzie Miasta Zamość – Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; - Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu drogowego. VII. Zamawiający wymaga wykonania map powykonawczych w ilości 11 sztuk. 3. W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania go we własnym zakresie. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany sieci ciepłowniczej zlokalizowanej w Placu Wolności i ulicy Okopowej. Prace związane z wymianą sieci ciepłowniczej zostaną wykonane przez Veolia Wschód Sp. z o.o., ul. Hrubieszowska 173, 22-400 Zamość. W związku z powyższym Zamawiający wymaga współpracy i udostępnienia placu budowy przez Wykonawcę robót. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. W przypadku remontu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej Zamawiający wymaga współpracy i udostępnienia placu budowy przez Wykonawcę dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych. 7. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ulica Kościuszki, ulica Okopowa, plac Wolności, Osiedle Stare Miasto, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 0001 Zamość
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca: 1.1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 1.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia. 3. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z nich : 1) składa wraz z ofertą oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2) składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt III.4 ppkt 1 ogłoszenia) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.zamosc.um.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców), 4) będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w pkt III.5.1 ogłoszenia, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt III.1.1-III.1.3 ogłoszenia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ppkt 2 ogłoszenia: 1) pkt 2.1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pkt 2.2 -2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym: - w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w pkt 4.1 ppkt 1 oraz ppkt 2 lit. b - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 4.1 ppkt 2 lit. a - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.4.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4 ppkt 2 pkt 2.1 ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach