Przetargi.pl
Remont kolektora kanalizacji sanitarnej w Kotlinie

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kolektora kanalizacji sanitarnej w Kotlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie remontu istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Kotlin. Istniejący kolektor kanalizacji sanitarnej wykonany jest z rur kamionkowych o średnicy 300 mm. Odprowadza on scieki bytowo - gospodarcze z terenu miejscowości Kotlin. Przedmiotowy remont przewiduje się wykonać metodą bezwykopową -berstliningu rurami trójwarstwowymi PE -TS średnicy 315 mm, zlokalizowanego w miejscu istniejącego kolektora z rur kamionkowych dn.300 mm. Projekt obejmuje także prace związane z przełączeniem do nowoprojektowanego rurociągu istniejących przykanalików sanitarnych z posesji zlokalizowanych wzdłuż ul. Kpt. Sobczaka. Pod względem rozmiarowym zakres projektowanego przedsięwzięcia przedstawia się następująco : - kolektor grawitacyjny PE o średnicy 315 mm - 286 mb, - studzienki rewizyjne tworzywowe o średnicy 1000 mm - 3 szt. , - studzienki rewizyjne tworzywowe o średnicy 600 mm - 2 szt. Przedmiotowy obszar, objęty projektem, jest terenem uzbrojonym w sieć wodociągową, kanalizacji sanitarnej, gazową i elektroenergetyczną. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : a. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ, c. Przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również : - organizację terenu robót budowlanych, - pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, - dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, - przeprowadzenie pozytywnych prób i odbioru przedmiotu umowy, - wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie : trzy tysiące złotych 00/100. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca zobowiązany jest wnieść przelewem na konto Zamawiającego w banku PKO Bp o/ Jarocin Nr 80 1020 2212 0000 5502 0027 8580. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- w kasie Urzędu Gminy w Kotlinie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie i sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach