Uniwersytet Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Gagarina
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 114 010 , fax. 566 542 944
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 114 010, fax. 566 542 944
REGON: 132400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont klatki schodowej, wydzielenie dróg ewakuacyjnych wg zaleceń ekspertyzy p.poż w Hotelu Asystenckim nr 2 w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej, wydzielenie dróg ewakuacyjnych wg zaleceń ekspertyzy p.poż w Hotelu Asystenckim nr 2 w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I pkt. 19 lit A STWiOR były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych, dostępną na stronie: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/opinia-dotyczaca-art.-29-ust.-3a-ustawy-pzp-uwzgledniajaca-wspolne-stanowisko-prezesa-urzedu-zamowien-publicznych-oraz-generalnego-inspektora-danych-osobowych-z-dnia-28-kwietnia-2017-r. „(…) czynności wykonywane przez (…) osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 1202 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują”. 7. Zgodnie z interpretacją Zamawiającego Hotel Asystencki nr: 2 w Toruniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania objętym społecznym programem mieszkaniowym. W związku z powyższym do obliczenia ceny ofertowej zastosowanie mają przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust.12 i 12a oraz art.146a pkt 2 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy, 00/100 złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach o kreślonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1-2 4 i 8 ustawy Pzp (zgodnie z rozdziałem V ust. 5 pkt 2 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachów oraz wzmocnienia i wymiany konstrukcji kościoła ewangelickiego w Ostrowitem
Dodano: 2024-07-18 - Remont zabytkowej kuźni w Starogrodzie
Dodano: 2024-07-02 - ,,Remont budynku SP w Małych Łunawach i budynku gospodarczego przy SP w Podwiesku”.
Dodano: 2024-07-02 - Prace budowlane w zabytkowej Parowozowni
Dodano: 2024-06-25 - Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
Dodano: 2024-06-25 - Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim „Maja” w Inowrocławiu
Dodano: 2024-06-20 - Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i przeciwpożarowych
Dodano: 2024-05-15 - „Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż. " w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program - Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.”
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26