Przetargi.pl
Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27. Zamówienie obejmuje usuniecie tynków cementowo - wapiennych, położenie tynku lekkiego metodą natryskową, wymianę pokrycia schodów wraz z balustradami, wymianę oświetlenia. Inwestycja obejmuje powierzchnię klatki schodowej od poziomu parteru do czwartego piętra. Remont obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe demontażowe: demontaż posadzek, skucie tynków, demontaż istniejącej zabudowy meblarskiej, demontaż istniejącego zbędnego okablowania i urządzeń elektrycznych, wywiezienie i utylizacja surowców; 2) Roboty betonowe i żelbetonowe: położenie podkładów betonowych pod posadzki oraz inne niezbędne do wykonania zamówienia; 3) Roboty tynkarskie: wykonanie i wymiana tynków kat. III na istniejących ścianach z cegły pełnej; 4) Roboty posadzkarskie: ułożenie nowych posadzek na podłogach i schodach; 5) Roboty malarskie: malowanie ścian i sufitów; 6) Roboty elektryczne: montaż nowego oświetlenia; 7) Montaż nowych grzejników. 2. Roboty będą wykonywane w warunkach utrudnionych. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę Urzędu oraz przyjmowanie interesantów. Wszystkie roboty o nadmiernej hałaśliwości będą prowadzone wyłącznie po godzinach pracy i w dni wolne od pracy Urzędu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania trwałej zabudowy części korytarzy bezpośrednio sąsiadujących z przestrzenią obejmującą zakres inwestycji poprzez zastosowanie trwałej zabudowy z elementów systemu płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy część parkingu wewnętrznego dziedzińca, który Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie parkingu. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 - Przedmiar robót, załącznik nr 11 - Dokumentacja projektowa oraz załącznik nr 12 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 3 lat. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 13 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach