Przetargi.pl
Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni

GMINA BOCHNIA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOCHNIA
    UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    REGON: 851661040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej, korytarzy i pomieszczeń przyległych (WC, magazynu, wiatrołapu) na poziomie piwnic, parteru, piętra i poddasza w budynku Urzędu Gminy w Bochni w następującym zakresie: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty budowlane w zakresie konstrukcji, roboty murowe, roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe ścian i sufitów (tynkowanie, malowanie), roboty przy balustradzie schodowej, stolarka drzwiowa, biały montaż, wykonanie instalacji wentylacyjnej, C.O. i instalacji elektrycznej. Uwaga:1) Inwestor posiada materiał do wbudowania w postaci płytek ceramicznych podłogowych (DS CUBAN WHITE STAR 22,3 x 22,3 x0,99mm ) na korytarze, które należy wbudować w ramach umowy.W kalkulacji kosztorysowej ( pozycje kosztorysu) nie należy uwzględniać (wyceniać) materiału w postaci płytek ceramicznych. Należy natomiast zachować pozostałe nakłady w postaci robocizny, materiałów pomocniczych, sprzętu, itp.2) Jako materiał na okładziny schodów i spoczników należy przyjąć granit palony, szczotkowany i impregnowany po zamontowaniu.3) Przewidziane prace należy wykonywać w godzinach od 16.00 w dni robocze lub cały dzień w dni wolne od pracy. 4) Wykonanie prac porządkowych na bieżąco (odkurzenie, zmycie posadzek usunięcie odpadów i gruzu demontaż rusztowań). Prace porządkowe należy wykonywać codziennie, aby umożliwić niezakłóconą pracę Urzędu Gminy.5) Wyjątkowo dopuszcza się wykonywanie prac budowalnych, które nie zakłócą pracy urzędu w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem.Zakres robót szczegółowo określają przedmiary robót i załączona specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) posiada wiedzę i doświadczenie:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie lub (i) remoncie lub (i) modernizacji lub (i) przebudowie obiektu kubaturowego każda o wartości co najmniej 100.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowyUWAGI:• Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego warunku, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.• Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.• W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.• Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert jedynie w sytuacji, gdy data zakończenia realizacji zamówienia będzie datą zawierającą się w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach