Przetargi.pl
Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego, pokoi hotelowych i pomieszczeń administracyjnych Krzywe 82

Wigierski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 16-402 Suwałki, Krzywe
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 666 322 , fax. 875 632 541
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wigierski Park Narodowy
    Krzywe 82
    16-402 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 666 322, fax. 875 632 541
    REGON: 20066493000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Park Narodowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego, pokoi hotelowych i pomieszczeń administracyjnych Krzywe 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont klatki schodowej a. Wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych o wymiarach 0,9 x 2,1m do mieszkań i pokoi hotelowych poziomy +1, +2 i +3 ( 7 sztuk) a) Wymaga się instalacji drzwi o następującej konstrukcji. Rama skrzydła wykonana z klejonki drewna iglastego. Skrzydło wzmocnione dodatkowym wewnętrznym ramiakiem. Poszycie skrzydła, warstwa aluminium i płyta drewnopochodna. Grubość skrzydła nie mniejsza niż 45 mm. Współczynnik izolacyjności akustycznej RW nie większy niż 35 dB. Wykończenie okleiną nie gorszą niż CPL HQ. Drzwi wyposażyć w klamkę z szyldem, dwa zamki pod wkładkę i wkładki zamka w systemie jednego klucza. b) Ościeżnica drewniana, okleinowana w kolorze skrzydła, wyposażona w trzy zawiasy czopowe, uszczelkę gumową obwiedniową, próg ze stali nierdzewnej (90 mm) lub z drewna dębowego, i 6 dybli montażowych. c) Obróbka ościeży wraz z naprawą uszkodzonych w trakcie montażu, tynków i okładzin ściennych istniejących wewnątrz mieszkań. b. Remont posadzek, ścian i stropów poziomy +1, +2 i +3 c. Oczyszczenie ścian i stropu wraz z usunięciem istniejących powłok malarskich –farba emulsyjna i olejna na lamperiach (321,37 m2) d. Naprawa tynków 25 m2 e. Zabezpieczenie naroży wypukłych za pomocą aluminiowego kątownika ukrytego pod warstwą gładzi gipsowej.(200 mb) f. Nałożenie gładzi gipsowych na powierzchni ścian i stropów 321,37 m2 g. Wykonanie okładziny ściennej do wysokości 1,5 m od posadzki z tynku żywicznego o drobnym kruszywie (grubość ziarna: 0.8-1.2mm). Tynk z grupy kolorów TM13 do TM20 wg. palety Mozalit firmy Kosbud. Powyższe dane służą wyłącznie do wyceny. Ostateczny kolor tynku i jego producent zostanie dobrany na etapie wykonawstwa z wzornika kolorów dostarczonego przez Wykonawcę. (131,47 m2) h. Zerwanie istniejącej okładziny podłogowej z płytek PCV i wykonanie w to miejsce okładziny z płytek gres i cokołów (21 m2) i. Wymiana istniejących opraw oświetleniowych (plafony sufitowe) na oprawy led z czujnikiem ruchu (6 szt) j. Wymalowanie przestrzeni ponad tynkiem mozaikowym farbami lateksowymi w kolorze białym (189,96 m2) k. Wymiana gniazd wtykowych i przycisków gongu domowego. Likwidacja wyłączników oświetlenia klatki schodowej (10 szt) l. Ukrycie w tynku istniejących przewodów instalacji domofonowej i sieci komputerowej. (150 m) m. Wymiana drzwiczek do wnęk licznikowych. Dostarczyć i zamontować drzwi stalowe malowane proszkowo w kolorze standardowo stosowanym w szafach rozdzielczych instalacji elektrycznej. Drzwi wyposażyć w zamek otwierany kluczem trójkątnym (standard energetyczny) lub zgodny z systemem stosowanym przez PGE Białystok. (3 sztuki) n. Wymiana parapetów podokiennych na parapety z konglomeratu.(3 szt) o. Oczyszczenie i lakierowanie desek stanowiących wypełnienie przestrzeni pomiędzy biegami schodów (15 m2) p. Oczyszczenie i malowanie rur pionów c.o (100 m) 2. Remont pokoi hotelowych i pomieszczeń administracyjnych a. Pokój nr 7 a) Wykucie ościeżnic drzwi wewnętrznych 2 szt plus jedna wraz z rozbieraną scianką działową, demontaż wyposażenia łazienki i wc, skucie istniejących okładzin ściennych 28,15 m2 i podłogowych 21,57 m2 (gres i glazura), rozebranie fragmentu ściany działowej 1,69 m3, wykucie parapetów z lastryko. 2 szt. b) Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia wraz z wykonaniem zasilania pokoju z przyłącza na klatce schodowej.ok. 80 m przewodów różnych przekroi. c) Wymiana opraw oświetleniowych na led, wymiana wyłączników i gniazd wtykowych 4 szt. d) Wstawienie nowych drzwi wewnętrznych do wc i łazienki. e) Wykonanie okładzin ściennych w łazience, wc i aneksie kuchennym w części mieszkalnej– glazura 31,68 m2 f) Wykonanie okładzin podłogowych gres drewnopodobny 21,57 m2 g) Wymiana parapetów z lastryko na konglomerat 2 szt. h) Nałożenie gładzi gipsowych i wymalowanie ścian i stropów 85,89 m2 i) Oczyszczenie i malowanie rur pionów c.o 25 m j) Wykonanie kanału wentylacyjnego z systemowych kształtek stalowych malowanych proszkowo wraz z montażem wyciągu (okapu/pochłaniacza kuchennego) ok.1,5 m k) Dostawa i instalacja minikuchni wbudowaanej w szafkę o wymiarach ok. 120 x 60 cm, identycznej lub podobnej do przedstawionej na poniższej fotografii i wyposażonej w:  dwupolową, ceramiczną płytę grzewczą zasilaną napieciem 230 V wyposażoną w niezależne pokrętła sterowania.  zlewozmywak z baterią zlewozmywakową  chłodziarkę o pojemności około 118 l (+/- 2 l) plus zamrażalnik o pojemności około 18 l (+/-1 l). Klasa energetyczna nie niższa niż A+. l) Instalacja nowych przyborów toaletowych w łazience i pomieszczeniu wc.  Miska ustępowa typu kompakt 1 szt  Umywalka ceramiczna szer 60 cm 1 szt i 40 cm 1 szt  Brodzik natryskowy płytki 80 x 80 cm z kabiną ze szkła bezpiecznego 1 szt. Brodzik wyposażyc w syfon czyszczony od góry. Obudowa brodzika musi posiadać drzwiczki rewizyjne umożliwiające kontrolę szczelności instalacji odpływowej i uszczelnień przyściennych.  Bateria wannowa z mieszaczem (ściennej) wyposażona w wąż i natrysk zamocowany na przesuwnym uchwycie do dedykowanej rury/pręta 1 szt  Bateria umywalkowa z mieszaczem, stojąca. 2 szt b. Pokój nr. 10 a) Wykucie drzwi wewnętrznych 4 szt. Zerwanie okładziny dywanowej podłogowej (jedno pomieszczenie) 11,31 m2 b) Wstawienie nowych drzwi wewnętrznych 4 szt c) Ułożenie okładziny podłogowej z płytek gres drewnopodobny (jedno pomieszczenie) 11,31 m2 d) Wymiana gniazd wtykowych i wyłączników 7 szt e) Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy led 2 szt f) Wymiana tablicy bezpiecznikowej 1 szt g) Wymiana parapetów z lastryko na konglomerat 2 szt h) Nałożenie gładzi gipsowych i wymalowanie ścian i stropów 135,29 m2 i) Oczyszczenie i malowanie rur pionów c.o 25 m j) Wymiana naświetla pomiędzy kuchnią a łazienką.0,3 m2 k) Podniesienie brodzika natryskowego celem powiększenia spadku rury odpływowej. c. Remont pomieszczenia nr 8 w budynku administracyjnym. a) Naprawa tynków, nałożenie gładzi gipsowej i wymalowanie ścian 48,6 m2 i stropu 18,17 m2 farbami akrylowymi. Kolor zostanie wybrany na etapie realiozacji. Przewidzieć zastosowanie farb z tzw. mieszalnika. b) Wymiana parapetów z lastryko na płytę wiórowa okleinowaną wraz z wykonaniem zabudowy grzejników płytą okleinowana HPL 3 D w kolorze dąb sonoma c) Zerwanie okładziny podłogowej z płytek PCV i ułożenie nowych okładzin z płytek gres 11,36 m2 i płytek z wykładziny dywanowej 8,03 m2. d. Remont gabinetów Dyrektora i Zastepcy Dyrektora Parku a) Cyklinowanie i lakierowanie podłogi z parkietu dębowego ok. 50 m2 b) Malowanie ścian ok. 100 m2 i stropu ok. 50 m2 farbami akrylowymi. Kolor zostanie wybrany na etapie realizacji. Przewidzieć zastosowanie farb z tzw. mieszalnika. e. Remont łazienki damskiej a) Zerwanie istniejących okładzin ściennych i podłogowych z płytek gres 3,72 m2 i glazury 14,64 m2 b) Przebudowa okładziny ściennej z płyt gipsowo kartonowycgh na ścianach 29,28 m2 c) Wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury 19,52 m2 i podłogowych gres 3,72 m2. d) Wymiana armatury (bateria umywalkowa stojąca i przyborów toaletowych umywalka i ustęp typu kompakt. e) Instalacja elektrycznej suszarki do rąk o mocy nie mniejszej niż 2500 W uruchamiana fotokomórką wraz z doprowadzeniem zasilania w energię elektryczną. f. Wynajem kontenera do wywiezienia gruzu z remontowanych pomieszczeń. 3. Wszystkie stosowane w trakcie prac wyroby budowlane muszą posiadać: a. oznakowanie znakiem budowlanym B lub znakiem CE b. krajową deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE albo dobrowolny certyfikat zgodności lub obowiązkowy certyfikat zgodności i oznaczenie znakiem bezpieczeństwa „B”, c. aprobatę techniczną ITB dla wyrobów objętych PN. 4. Poniżej podano ramowe wytyczne, które obligatoryjnie muszą zostać uwzględnione w harmonogramie robót: a. Zamówienie drzwi – do 7 dni po podpisaniu umowy b. Rozpoczęcie remontu pokoju nr. 8 i łazienki damskiej- do 7 dni po podpisaniu umowy c. Rozpoczęcie remontu gabinetów Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Parku – niezwłocznie i nie wcześniej niż po zakończeniu remontu pokoju nr 8 lub po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wcześniejsze rozpoczęcie prac. d. Rozpoczęcie remontu pokoi hotelowych nr 7 i 10 – nie wcześniej niż 6 stycznia 2020 r. e. Rozpoczęcie remontu ścian i stropów klatki schodowej – nie wcześniej niż 2 stycznia 2020 r. f. Dopuszcza się wykonanie przed dniem 2 stycznia 2020 r. robót związanych z wymianą okładzin podłogowych na korytarzu (poziom +1) i innych prac nie powodujących powstawania pyłu i kurzu, pod warunkiem uzyskania indywidualnej zgody Zamawiającego. 5. Wykonawca przed zamówieniem drzwi, płytek glazury, gresu i farb do wymalowania pomieszczeń przedstawi Zamawiającemu próbki wybranych materiałów i uzyska pisemną zgodę na dostawę konkretnego wyrobu. Brak powyższego uzgodnienia skutkował będzie odmową odbioru wykonanych robót. 6. Wykonawca zabezpieczy folią wejścia na poszczególne poziomy klatki schodowej i wejścia do mieszkań w taki sposób aby zminimalizować rozprzestrzenianie się kurzu i pyłu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących prace fizyczne związane z wykonaniem okładzin z płytek ceramicznych, szpachlowania i malowania ścian. Dopuszcza się zlecenie w/w robót podwykonawcom pod warunkiem zatrudniania przez nich pracowników na podstawie umowy o pracę. Zamawiający na potwierdzenie faktu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę może zażądać na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia jak i realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających. Odmowa dostarczenia wyżej wymienionego potwierdzenia skutkować będzie: 1) Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – spowoduje odrzucenie oferty 2) Na etapie realizacji robót budowlanych spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 200 zł dziennie za każdego pracownika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach