Przetargi.pl
Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19

Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-396 Białystok, Mikołaja Kopernika 89
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Urząd Miar w Białymstoku
    Mikołaja Kopernika 89
    15-396 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 381542616
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.gum.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części pomieszczeń nowej siedziby Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku – pomieszczenia nr 01-12 i 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń nr 01-12 i 19 zlokalizowanych przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 15, 07- 410 Ostrołęka. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: Studio Architektury GAMMA sp. z o.o., 15-136 Białystok, ul. k. Zygmunta Augusta 24/31 dokumentacji projektowej. Szczegółowe wymagania do zakresu ilościowego dokumentacji projektowej określa załącznik nr 1 do PFU. Planowany zakres prac projektowych obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, której zakres obejmował będzie wykonanie:a) koncepcji projektowej,b) projektu zagospodarowania terenu lub szkicu sytuacyjnego (PZ),c) projektu architektoniczno-budowlanego (PA),d) projektu technicznego (PT),e) projektu wykonawczego (PW),f) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),g) przedmiarów i kosztorysów,h) dokumentacji powykonawczej;Wykonawca w zakresie prac projektowych przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 2 wersje koncepcji określające standard wykończenia i wykonania wnętrz budynku nr 01-07:- standard wykończenia pomieszczenia biurowego,- standard wykończenia pomieszczenia higieniczno-sanitarnego,- standard wykończenia punktu obsługi klienta.Po akceptacji koncepcji przez Zamawiającego zostanie przedstawiona 1 wizualizacja pomieszczeń. Ostateczne rozstrzygnięcia, co do sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określać będzie dokumentacja projektowa opracowana na podstawie PFU: projekty budowlane, projekty wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które muszą zostać pozytywnie uzgodnione z Zamawiającym oraz jego Nadzorem Inwestorskim - jeżeli zajdzie taka konieczność oraz uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę (jeżeli zaistnieje konieczność). Planowane prace projektowe obejmują również dokumentację powykonawczą.2) wykonanie remontu pomieszczeń. Planowane prace mają za zadanie zapewnienie pomieszczeń użytkowych dla Wydziału Zamiejscowego w Ostrołęce Okręgowego Urzędu Miar w Białymstoku. Zakres prac wynikał będzie z przyjętej koncepcji projektowej i obejmował będzie w szczególności:a) wykonanie prac w zakresie budowlanym, w tym:- przygotowanie terenu inwestycji,- wykonanie prac murowych,- wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych,- wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych,b) wykonanie prac instalacyjnych. Planowane prace w zakresie instalacyjnym mają na celu wykonanie niezbędnych instalacji technicznych i technologicznych, w tym: - instalacji wodociągowych (wody zimnej, c.w.u.),- instalacji kanalizacji sanitarnej,- instalacji elektrycznych,- instalacji oświetlenia,- instalacji teletechnicznych – sieci okablowania strukturalnego LAN wraz z dedykowaną instalacją elektryczną,- wprowadzenie systemu kontroli dostępu,a) wykonanie prac wykończeniowych,b) dostawę oraz montaż niezbędnego sprzętu,c) demontaż sprzętu i wyposażenia z obecnej siedziby, transport i montaż/ustawienie w pomieszczeniach nowej siedziby według wskazań Zamawiającego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy aby przy realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, na cały okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca skierował do wykonywania Zamówienia, w zakresie czynności polegających na remoncie pomieszczeń, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, 1043 i1495).4. Informacja na temat wizji lokalnej:1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty;2) Zamawiający informuje, że udział w wizji jest nieobowiązkowy; 3) Zamawiający ustala jeden termin wizji lokalnej, która odbędą się w dniu: 24 lipca 2023 r. o godzinie 10:00. Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się;4) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy głównym wejściu do budynku mieszczącego się w Ostrołęce przy ulicy Gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15, 07-410 Ostrołęka;5) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą platformy zakupowej.5. Termin realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy nie dłużej jednak niż do dnia 21 grudnia 2023 r., w tym:1) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji 2 wersji koncepcji określającej standard wykończenia poszczególnych wnętrz budynku w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; 2) opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. b-g w terminie do 45 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji określającej standard wykończenia poszczególnych wnętrz budynku;3) wykonanie remontu pomieszczeń oraz dokumentacji powykonawczej od dnia odbioru dokumentacji projektowej do dnia 21 grudnia 2023 r.6. Zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie stosownych działań celem przyspieszenia lub zwiększenia intensywności prowadzenia prac projektowych/remontowych objętych niniejszą umową, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn, które nie uprawniają Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania, ich stopień zaawansowania w ocenie Zamawiającego, nie pozwoli na terminowe wykonanie umowy. Wszystkie koszty związane z podjęciem na polecenie Zamawiającego działaniami obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będąuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:- projektant w specjalności architektonicznej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,- projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia architektoniczne budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- projektant w specjalności sanitarnej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- projektant w specjalności elektrycznej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- kierownik robót budowlanych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Przez posiadanie uprawnień budowlanych, wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień określonych w poz. 1 i 2 tabeli powyżej przez jedną Osobę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach