Przetargi.pl
Remont kładki dla pieszych zlokalizowanej na rzece Pełcznica, łączącej ul. Łączną (przy budynku nr 53) z podwórkiem przy ul. Strzegomskiej 37a.

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kładki dla pieszych zlokalizowanej na rzece Pełcznica, łączącej ul. Łączną (przy budynku nr 53) z podwórkiem przy ul. Strzegomskiej 37a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 1)wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej „Remont kładki dla pieszych zlokalizowanej na rzece Pełcznica, łączącej ul. Łączną (przy budynku nr 53) z podwórkiem przy ul. Strzegomskiej 37a.”, opracowanej przez firmę „Biuro Projektów, Ekspertyz i Nadzorów Mostowych Karol Kobiela”, z siedzibą. ul. Tylna 17a/1, 65-413 Zielona Góra, a w szczególności: a)wymiana skoordynowanego pomostu drewnianego na kompozytowy, b)remont poprzecznic, c)remont stalowych dźwigarów dwuteowych wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego, d)wymiana skorodowanych elementów podwieszenia sieci uzbrojenia terenu, e)remont balustrady stalowej wraz z malowaniem, f)uzupełnienie ubytków i spoin na powierzchniach podpór, 2)wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa, 3)opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, 4)organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu, 5)organizację terenu budowy, 6)pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, 7)dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, 8)wykonanie badań, sprawdzeń i pomiarów, 9)wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz operatu kolaudacyjnego (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego), 10)uzyskać wszelkie wymagane zgody i opinie oraz dopełnić w imieniu Zamawiającego koniecznych formalności związanych z rozpoczęciem, realizacją i zakończeniem przedmiotu zamówienia (np. zawarcie umowy z PGW Wody Polskie na użytkowanie gruntów pokrytych wodami płynącymi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacją „wadium – ZP.271.8.2019”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp. 4) SIWZ-jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4)stosowne pełnomocnictwa- w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach