Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętej Trójcy i M.B. Częstochowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 23-206 Stróża, ul. Akacjowa 47
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8210078
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętej Trójcy i M.B. Częstochowskiej
ul. Akacjowa 47 47
23-206 Stróża, woj. lubelskie
tel. 081 8210078
REGON: 04003193700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Trójcy Świętej i M.B. Częstochowskiej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Kaplicy p.w. Świetej Trójcy w Stróży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dach - konstrukcja i prace remontowe na strychu oraz pokrycie. Dach - konstrukcja drewniana płatowo - kleszczowa. Elementy drewniane z drewna sosnowego K27. Drewno zabezpieczyć przed agresją chemiczną i biologiczną oraz impregnować środkami ogniochronn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań a) dysponowanie osobami posiadającymi uprawienia budowlane (art. 14 ustawy z dnia 7 lipiec 1994r. teks jedn. Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118) do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, na które jest prowadzone postępowanie, w tym jedno na budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 1.5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia a) Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, b) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a) Odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych - o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000zł każda robota - z podaniem ich wartości, oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt 3 b) winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć każdy wykonawca. b) Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 8. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/krasnik w części Zamówienia Publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali sportowej przy Gimnazjum w Bychawie
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na naprawie budynku nr 2 w m. Rajskie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Głębokiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 26 (koszarowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w siedzibach Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie i Chełmie
Dodano: 2016-07-20 - Remont stacji transformatorowych wraz z dokumentacją techniczną w kompleksach wojskowych w Lublinie bud. nr 99 przy Al. Racławickich 44 i w Klikawie bud. nr 4 oraz kompensacja mocy biernej w Roskoszy bud. nr 13
Dodano: 2016-07-15