Przetargi.pl
Remont kapitalny i modernizacja pomieszczeń Kwestury w Skrzydle B Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej wraz z dostawą i montażem mebli

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny i modernizacja pomieszczeń Kwestury w Skrzydle B Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej wraz z dostawą i montażem mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny i modernizacja pomieszczeń Kwestury w Skrzydle B Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w wyremontowanych pomieszczeniach Kwestury. Na planie sytuacyjnym Politechniki Gdańskiej (zał. II a do specyfikacji) budynek Skrzydła B nosi numer 2. Budynek wybudowany w 1969 roku; 10 piętrowy, połączony łącznikiem z Gmachem Głównym. Pomieszczenia Kwestury zajmują II kondygnację budynku. Remontem nie są objęte hole przed klatkami schodowymi na tej kondygnacji. Prace będą realizowane w dwóch etapach - etap I będzie obejmował pomieszczenia o nr 03, 04, 05, 06, 07, 08 oraz część korytarzową przylegającą do tych pomieszczeń, II - gi etap obejmuje pomieszczenia o nr 09, 010, 011, 012, 01, 02 i część korytarzową. Etapowanie robót pokazane jest na załączniku II b do specyfikacji w dokumentacji projektowej. II - gi etap robót będzie można rozpocząć dopiero po zakończeniu I - go etapu, po wyposażeniu pomieszczeń w meble i przeprowadzeniu pracowników Kwestury. Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej, wod-kan i c.o., klimatyzacji, instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej, instalacji zabezpieczenia p.poż. Dane ogólne: - powierzchnia użytkowa 481,53 m2 - wysokość pomieszczeń 3,20 m - kubatura 1540,90 m3 Zakres prac obejmuje m. in.: - przebudowę ścianek działowych - montaż sufitów podwieszanych - wymiana podłóg - przebudowa instalacji wod-kan i c.o. wewnętrznych - wymiana i uzupełnienie instalacji elektrycznej - wymiana i uzupełnienie instalacji teletechnicznej - przebudowa instalacji zabezpieczenia p.poż. - budowa nowej klimatyzacji wraz z montażem jednostek klimatyzacyjnych na dachu budynku - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - tynki i okładziny ścian z laminatów HPL - prace malarskie - stałe wyposażenie pomieszczeń - aneks kuchenny w sekretariacie i stała zabudowa w pomieszczeniu socjalnym - rolety - wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń w meble wraz z montażem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach