Przetargi.pl
Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa

URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, pl. św. Wojciecha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552482001
  • Data zamieszczenia: 2024-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
    pl. św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552482001
    REGON: 000524447
  • Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie kamiennych murów oporowych przy ul. Zamkowej w Pasłęku.2. W ramach planowanej inwestycji realizowane będą między innymi następujące roboty budowlane:1) Ręczne roboty ziemne w ramach odciążenia murów oporowych, tj. ręczna wymiana gruntu w pasie ok. 2,0 m wzdłuż koron murów.2) Naprawy powierzchni licowych murów oporowych, polegające na czyszczeniu, wykonaniu nowego spoinowania i zabezpieczeniu.3) Naprawy koron murów oporowych, polegające na ich oczyszczeniu, wyrównaniu i zabezpieczeniu.4) Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej w pasach pomiędzy murami a ulicą Zamkową.5) Naprawy powierzchni licowych dwóch umocnień skarp - analogicznie jak w przypadku murów oporowych.6) Wykończenie lica żelbetowego murku oporowego.7) Prace związane z wycinaniem i pielęgnacją istniejącej zieleni bezpośrednio przy naprawianych elementach.8) Prace porządkowe.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczną przejezdność drogi dla służb min. Pogotowie, Straż, Policja, jak również dla podmiotów gospodarczych występujących w rejonie prowadzonych robót oraz mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejścia dla pieszych w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca na czas prowadzonych robót przygotuje i uzgodni z Zamawiającym, zarządcą drogi, Starostą Elbląskim, Policją organizację ruchu, którą będzie uaktualniał w trakcie postępu prac. Wykonawca w ofercie skalkuluje koszty związane z przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz odtworzeniem nawierzchni drogi, które podczas prowadzonych robót mogą ulec zniszczeniu. Wszystkie istniejące urządzenia należy wynieść do wysokości projektowanych nawierzchni. Przed przystąpieniem do robót należy odszukać i zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Po zakończeniu robót należy odtworzyć przylegające trawniki. W trakcie realizacji zadania należy prowadzić stałą obsługa geodezyjna oraz wykonać, po realizacji zadania, operat geodezyjny powykonawczy.4. Szczegółowy opis wymaganych robót określa dokumentacja budowlana wymieniona w § XXIII SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj:a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zadanie doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o realizacji zamówienia, polegającym na remoncie muru, przy konserwacji lica ceglanego, bądź lica kamiennego o wielkości minimum 170 m2 i wartości minimum 350 000,00 PLN (brutto);b) będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, która będzie pełniła rolę kierownika budowy;c) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 8 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach