Przetargi.pl
Remont jednego pionu pomieszczeń sanitarnych w bloku D2 i wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych w skrzydle D2 wraz z dokumentacją projektową

Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
    ul. Świętokrzyska 12
    00916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
    REGON: 221700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jednego pionu pomieszczeń sanitarnych w bloku D2 i wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych w skrzydle D2 wraz z dokumentacją projektową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont jednego pionu pomieszczeń sanitarnych w bloku D2 i wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych w skrzydle D2 wraz z dokumentacją projektową. 2. Wykonawca w systemie „zaprojektuj i wybuduj” jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie remontu, który obejmuje: 1) Sporządzenie projektu budowlanego wentylacji mechanicznej wyciągowej jednego pionu sanitarnego zlokalizowanego w bloku D2 (łazienki: poziom od „-1” do „+4”), przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, 2) Sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Sporządzenie przedmiaru robót, informacji BIOZ, jeśli będzie konieczna na podstawie odrębnych przepisów, ryczałtowego uproszczonego kosztorysu robót budowlanych, 4) Wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych na podstawie powyższych projektów, 5) Wykonanie minimum 3 wersji projektu aranżacji łazienek, 6) Wykonanie kompleksowego remontu pomieszczeń sanitarnych (łazienek), zlokalizowanych w bloku D2 w gmachu Ministerstwa Finansów (łazienki: poziom od „-1” do „+4”), 7) Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez okres trwania remontu, 8) Wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji powykonawczej, która będzie się składała m.in. z: a) uaktualnionego powykonawczo projektu budowlanego i wykonawczego oznaczonego jako dokumentacja powykonawcza, b) części materiałowej zawierającej: dopuszczenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, karty katalogowe, instrukcje użytkowania i obsługi, w języku polskim, zastosowanych urządzeń, materiałów i podzespołów, c) instrukcji w języku polskim obsługi i konserwacji wykonanej instalacji, d) protokołów: prób, pomiarów, uruchomień, odbiorów częściowych oraz końcowego sprawdzenia funkcjonalności i działania instalacji w budynku Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie, 2. Przedmiot zamówienia określony w ust. 2 opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1, wszystkich prac i działań również tych nie ujętych w Załączniku nr 1, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób, aby przedmiot umowy spełniał cel jakiemu ma służyć. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę gdy dotyczy), osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazanych w Załączniku nr 9 do Wzoru umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotu Umowy do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 1 osoby bezrobotnej, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 149, z późn. zm.) lub 1 osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 14 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. W trakcie realizacji Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, w każdym momencie realizacji Umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach