Przetargi.pl
Remont IV piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont IV piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu IV piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. 1. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie powierzchni poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej oraz malowanie wszystkich pomieszczeń biurowych pomieszczenia socjalnego i korytarzy, w tym ścian na klatce schodowej (spocznik na IV piętrze) z wyłączeniem samej klatki schodowej (nie dotyczy sufitów pomieszczeń: WC, WCD, WCM, K1, K2, K3 i hall, w których zamontowane są sufity podwieszane oraz ścianek pomiędzy pomieszczeniami 45 i 45A, 48A i K2, 48 B i 48C); wys. pomieszczeń - 3 m, 2) przygotowanie powierzchni parapetów do malowania poprzez usunięcie istniejących nawierzchni i ich malowanie z maskowaniem łączenia okno-parapet kątownikami PCV, 3) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników żeliwnych z gałązkami i wszystkimi pionami, 4) wymianę glazury, gresu oraz białego montażu wraz z osprzętem w łazienkach; na ścianach płytki ceramiczne szkliwione o wymiarach 25 x 25 cm, na podłogach gres szkliwiony o wymiarach 30 x 30 cm, antypoślizgowość R11, IV klasa ścieralności, umywalki z półpostumentami i syfonami z regulowanym otwarciem korka z baterii, wyposażone w baterie sztorcowe, ustępy z płuczkami ustępowymi typu kompakt, 5) wymianę drzwi wraz z ościeżnicami we wszystkich pomieszczeniach biurowych (za wyjątkiem drzwi pomiędzy pomieszczeniami nr K3 i 45 oraz K3 i 46, a także pomiędzy pomieszczeniami nr 45 i 45A), toaletach oraz w pomieszczeniu socjalnym na drzwi i ościeżnice fornirowane (drzwi pomiędzy hallem i pom. 47 oraz pom. K2 - o szerokości 1,5 skrzydła), a także wymianę ścianki aluminiowej ze skrzydłami drzwiowymi i naświetlem pomiędzy korytarzem, a klatką schodową na IV piętrze oraz wymianę drzwi pomiędzy hallem i pomieszczeniem K3 na drzwi stalowe, odpowiadające co najmniej klasie 3 określonej w PN-EN 1627 i wyposażone w zamek, spełniający co najmniej wymagania klasy 5 określone w PN-EN 12209; wszystkie drzwi na klatce schodowej o odporności ogniowej EI 30, 6) wymianę posadzek w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniu socjalnym i korytarzach K1, K2 i K3 (za wyjątkiem pomieszczenia archiwum tj. pomieszczenia nr 47); wymiana polega na usunięciu zużytej wykładziny dywanowej, usunięciu parkietu, przygotowaniu podłoża do ułożenia oraz ułożeniu w pomieszczeniu socjalnym gresu, o parametrach technicznych jak w ust. 4) oraz na pozostałej powierzchni nowej wykładziny dywanowej w płytach, o następujących parametrach: - wykładzina dywanowa w płytkach o wymiarach minimum 48x48cm, - rodzaj włókna -100 % PA (poliamid), - wysokość runa - nie mniej niż 3 mm nie więcej niż 4mm, - grubość całkowita - nie mniej niż 6 mm, - gęstość runa - nie mniej niż 700 gr/m2, - spód płytki - spód w 100% wolny od kauczuku butadienowo styrenowego, - klasa użytkowa minimum 33 (obiekt publiczny), - odporność na krzesła na kółkach- tak, - antyelektrostatyczność, - klasa palności Bfl s1. 7) rozbiórkę ścianki z płyty gipsowo-kartonowej w korytarzu K1 (przejście do pokoi 51A i 51 B) oraz ścianki starej rozdzielnicy elektrycznej z lokalnym uzupełnieniem sufitu podwieszonego, 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) dokumenty w języku polskim potwierdzające, że zastosowane w instalacji materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014, poz. 883) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013, poz. 1409 z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, b) oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i obowiązującymi przepisami, c) oświadczenie kierownika robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem: Remont-Koszykowa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach