Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu i oprogramowania podano w SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie oferty częściowe. 2. W zakres zamówienia na poziomie gwarantowanym wchodzą: dla oferty częściowej nr 1: 1) laptop 11,6 cali - 1 szt. 2) laptop 13,3 cali - 1 szt. 3) komputer stacjonarny typ I - 3 szt. 4) komputer stacjonarny typ II - 15 szt. 5) monitor 19,5 cali typ I - 15 szt. 6) monitor 23 cale typ II - 10 szt 7) laptop 15 cali - 4 szt. 8) tablet 13,3 cala- 1 szt 9) tablet 10 cali - 4 szt. dla oferty częściowej nr 2: 1) drukarka A4 - 3 szt. 2) zasilanie awaryjne UPS - 40 szt. 3) niszczarka - 3 szt. 4) skaner z ADF (jednoprzebiegowy dwustronny)- 1 szt. 5) drukarka laserowa kolor - 1 szt. 6) drukarka atramentowa kolor - 2 szt. 7) urządzenie wielofunkcyjne kolor - 1 szt. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu poszczególnych elementów zamówienia w ilościach przekraczających ilości wskazane jako zamówienie gwarantowane przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zastosowanie prawa opcji dla niniejszego zamówienia będzie pozwalało Zamawiającemu na zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości zamawianego dla danej pozycji asortymentu, maksymalnie o następujące ilości: 1) komputer - 15 sztuk 2) monitor - 15 sztuk 3) niszczarka - 2 sztuki 4) drukarka - 4 sztuki 5) zasilanie awaryjne UPS - 5 sztuk. 4. Realizacja zamówienia opcjonalnego będzie stanowiła uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek, zatem jeśli w ciągu 120 dni od daty podpisania umowy Zamawiający nie skorzysta z możliwości uruchomienia zamówienia opcjonalnego lub zrealizuje je w mniejszym zakresie niż określony wyżej, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5. Uruchomienie zamówienia opcjonalnego będzie możliwe wyłącznie w sytuacji powstania takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i będzie uzależnione od jego możliwości finansowych (w szczególności poprzez otrzymanie nowych środków finansowych lub przez uzyskanie oszczędności przy korzystnym dla Zamawiającego rozstrzygnięciu postępowania dla przedmiotowego zamówienia publicznego, gdy na realizację zamówienia opcjonalnego będzie mogła zostać przekazana kwota wynikająca z różnicy pomiędzy kwotą brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwotą brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). 6. Realizacja zamówienia w zakresie określonym jako zamówienie opcjonalne nie będzie wymagała sporządzenia nowej umowy między Stronami, ani sporządzenia aneksu do zawartej umowy. Dla jego uruchomienia wystarczająca będzie pisemna dyspozycja Zamawiającego reprezentowanego zgodnie z art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 595 z późn. zm.), kontrasygnowana przez Skarbnika Powiatu, skierowana do Wykonawcy. W dyspozycji tej Zamawiający określi rodzaj zamawianego asortymentu opcjonalnego, zamawianą ilość oraz termin wykonania zlecenia. 7. Zamawiający wymaga, by realizacja zamówienia przy wykorzystaniu prawa opcji (w tym procedura odbioru oraz płatność za realizację dostawy) odbywała się na takich samych zasadach, jak realizacja zamówienia określonego jako zamówienie gwarantowane, przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia gwarantowanego. 8. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. nieuszkodzone mechanicznie ani elektronicznie. 9. Każdorazowo dostawa sprzętu, tak w ramach zamówienia gwarantowanego, jak i zamówienia opcjonalnego odbywała się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 10. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta oraz z kartami gwarancyjnymi w języku polskim. 11. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach